כ"ו אייר התשפ"ד
03.06.2024
סערת ביה"ד בהאג

נתניהו מפריך האשמות: "לא עצרנו סיוע, לא חושש מטיסות לחו"ל"

ראש הממשלה נתניהו הפריך את האשמות של התובע בבית הדין הפלילי הבין לאומי בהאג נגדו ונגד גלנט. "זה לא רציני, מקווה שהשופטים לא יקשיבו לתובע. הוא מייצר האשמה שקרית". נתניהו הוסיף כי יש לו תוכנית ל"יום שאחרי"

נתניהו מפריך האשמות: "לא עצרנו סיוע, לא חושש מטיסות לחו"ל"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: Arie Leib Abrams/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בריאיון לרשת ABC לבקשת התובע הכללי של בית הדין בהאג להוציא צוי מעצר נגדו ונגד שר הביטחון גלנט, ואמר כי מדובר ב"אבסורד ובכתם נוראי על בית המשפט".

ראש הממשלה הפריך את הטענה שישראל מרעיבה את האוכלוסיה בעזה ואמר: "זה מעבר לשערורייתי. הוא אמר שאנחנו מונעים מים מעזה, הוא מייצר האשמה שקרית. אנחנו מספקים כמעט חצי מהמים של עזה. הוא גם אמר שאנחנו מרעיבים אנשים, אבל אנחנו מספקים חצי מיליון טונות של אוכל ותרופות ב-20 אלף משאיות".

נתניהו אמר כי מדובר ב"פעולת התנקשות" והבהיר כי הוא "לא חושש מטיסות לחו"ל".

ראש הממשלה הוסיף והאשים את התובע: "הוא עושה דמוניזציה לישראל ומייצר סימטריה מטעה בין ההנהגה הדמוקרטית של ישראל והטרוריסטים". 

לדבריו, "מדינות לא לוקחות זאת ברצינות, כולל הנשיא ביידן ומחוקקים - שמתכננים להטיל סנקציות נגד התובע".

ראש הממשלה נשאל האם יש לו תוכנית אסטרטגית ל"יום שאחרי" המלחמה בעזה והדיב "בוודאי". עם זאת ציין, "קודם כל אנחנו צריכים להיפטר מחמאס ואחר כך לפרז את הרצועה".

ראש הממשלה התחייב: "בעזה יהיה ממשל אזרחי של עזתים שאינו תחת חמאס - ושלא רוצה להשמיד את ישראל. הדרך לשלום עוברת רק דרך הניצחון".

בנימין נתניהו בית הדין הפלילי בהאג צו מעצר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד