י' סיון התשפ"ד
16.06.2024

באישון לילה: זה מה שחיפש סגן יו"ר הכנסת במרפאת השיניים בבני ברק

באישון לילה במהלך השבוע האחרון הגיע סגן יו"ר הכנסת, ח"כ הרב רוט לביקור מיוחד במרפאת השיניים "לב שרה" • במהלך הביקור הוא התרשם עמוקות מתנופת ההתפתחות במקום ושמע סקירה מקיפה מיו"ר מרכז הסיוע הרב יעקב נוראני

באישון לילה: זה מה שחיפש סגן יו"ר הכנסת במרפאת השיניים בבני ברק
רוט בביקור במרפאה צילום: ללא

סגן יושב ראש הכנסת, חבר הכנסת הרב משה רוט, הגיע במהלך השבוע האחרון באישון לילה, לביקור מיוחד במרפאת השיניים המקצועית "לב שרה" הממוקמת ברחוב רבי עקיבא בבני ברק, זאת בכדי לעקוב מקרוב אחר ההתפתחות הדרמטית במקום לטובת אלפי משפחות בני תורה הנהנות במהלך השנה כולה מטיפולים מקצועיים במחירים הוגנים ונוחים במיוחד.

מי שאירח את סגן יו"ר הכנסת היה יו"ר מרכז הסיוע "לב שרה" הרב יעקב נוראני אשר חולש על מעצמת הסיוע למען אלפים רבים. במסגרת הביקור הוא העניק לח"כ סיור מקצועי בין האגפים השונים והציג בפניו את רשימת הטיפולים המקצועיים הנעשים במקום ע"י צוות רפואי מקצועי מן השורה הראשונה.

הרב יעקב נוראני ציין בפני סגן יו"ר הכנסת את מהפכת הבשורה של מרכז הסיוע "לב שרה" העושים לילות כימים למען משפחות נזקקות, ולמען משפחות ברוכות ילדים כמו גם למען בחורי ישיבות ואברכי הכוללים הפוקדים את מרפאת השיניים בהמוניהם. "הבאנו בשורה ענקית במקצועיות ובמחירים שלא ניתן למצוא באף מקום אחר", ציין.

חבר הכנסת הרב רוט סייר גם בקומה החדשה הנמצאת בימים אלה תחת שיפוצים אינטנסיביים לקראת הרחבת המתחם ולקראת אכלוס במקום של טיפולים חדשניים ומקצועיים עם מיטב המכשירים למען אלפי הלקוחות.

הרב משה רוט הודה מעומק הלב ליו"ר מרכז הסיוע "לב שרה" הרב יעקב נוראני על פועליו הכבירים ואמר כי, "התרגשתי לראות מקרוב את מהפכת הבשורה שאתם מביאים למען משפחות בני תורה. אני נדהם מהיקף פעילות החסד הזו ואני מברך אתכם שתזכו לעשות תמיד טוב לאחרים. דווקא בימים מורכבים כאלה אני שמח לראות את היופי של העם הזה שדואג לאחרים. שאו ברכה".

לב שרה משה רוט ביקור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד