י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
אין עסקה

אביעד גליקמן סופג: "אתה פשוט טרול פאתטי מפיץ פייק בטלוויזיה"

"רמת הניתוק. אוי הניתוק. אולי באמת עדיף שתאכל טשולנט. ככה לא תדבר שטויות". אביעד גליקמן תקף את הממשלה והתעמת ברשת עם אנשי ימין

אביעד גליקמן סופג: "אתה פשוט טרול פאתטי מפיץ פייק בטלוויזיה"
אביעד גליקמן צילום: מתוך שידורי ערוץ 13

לקראת שידור סרטון חטיפת שבע התצפיתניות מנחל עוז על ידי מטה משפחות החטופים, כתב המשפט של 'חדשות 13' אביעד גליקמן, תקף ברשת X את הממשלה שלדבריו מתנגדת לשחרורן. 

"איך איך אפשר להתנגד לעיסקה??? איך בשם אלוהים בצלאל סמוטריץ' ומפלגת המשיחיים שלו מתנגדים לכל עיסקה אפשרית?? איך ראש הממשלה מעכב עיסקה?? נעזוב רגע את האחריות של נתניהו וממשלת הבלהות שלו על ארועי השבת השחורה. מדינת ישראל לא תוכל לחזור להיות כפי שהיתה אם הבנות היקרות האלו לא יחזרו הביתה. הם וכל שאר החטופים. איזו רשעות של נתניהו וסמוטריץ. רוע לב". כך כתב גליקמן.

מגיש 'ערוץ 14' ורדיו 'גלי ישראל', נועם פתחי הגיב לגליקמן וכתב: "לצער כולם אין שום עיסקה אתה פשוט טרול פאתטי מפיץ פייק בטלוויזיה. גם את התרגיל של מצרים אימצתם כי אתם תת רמה".

מתוך שידורי רדיו גלי ישראלנועם פתחיצילום: מתוך שידורי רדיו גלי ישראל

גליקמן עקץ בחזרה: "פתחי כבר לכלכת היום על משפחות חטופים והחטופים?? כבר זרקת עליהם את מנת הרעל היומית שלך?? ודרך אגב מה שלום ממשלת ימין מלא מלא? מרגיש בטוח? מה שלום הצפון? היית שם לאחרונה?".

"יש עסקה? תעדכן בהול את חברי הקבינט", הגיב לגליקמן - יהודה שלזינגר, כתב 'ישראל היום' והוסיף, "החטופים חשובים יותר מהכל. עיתונאי בכיר כמוך אומר שיש עסקה. תן דחוף מהי? מה הפרטים?".

כתב 'חדשות 13' אביעד גליקמן המשיך לעקוץ ולהתעמת ארוכות וכתב לשלזינגר: "אני אמרתי שיש עיסקה על הפרק עכשיו ?? אמרתי שסמוטריץ מתנגד לעיסקה. לפני כמה שבועות התפרסם מתווה של עיסקה שחלק משרי הקבינט הסכימו לו. סמוטריץ הודיע שהוא מתנגד לאותו מתווה. האם עיתונאי בכיר כמוך טוען שסמוטריץ תמך באותו מתווה?? הייתכן שאדוני משקר??".

מסך, מתוך שידורי ערוץ 12העיתונאי יהודה שלזינגרצילום: מסך, מתוך שידורי ערוץ 12

"אז אין בכלל עסקה על הפרק וסמוטריץ' מתנגד לעסקה. יפה גליקמן. הבנתי. הבנו כולנו.", השיב לו שלזינגר.

גליקמן שב לעקוץ ולהשתלח וכתב: "לא יאומן. הצפון בוער, אין בטחון, אין כלכלה, מדינות העולם מתנתקות מאיתנו, הכי חשוב: החטופים עדיין שם ושלזינגר מבסוט מממשלת הימין מלא מלא. רמת הניתוק. אוי הניתוק. אולי באמת עדיף שתאכל טשולנט. ככה לא תדבר שטויות".

אביעד גליקמן יהודה שלזינגר נועם פתחי עסקת חטופים ממשלת ימין בצלאל סמוטריץ משיחיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד