ט' סיון התשפ"ד
15.06.2024
השקעה בעתיד

"בנימינה ממצבת את עצמה כבחירה המובילה בשוק הנדל"ן"

השנים האחרונות הפכו את בנימינה השלווה לאחד מיעדי הנדל"ן האהודים בישראל. בימים אלו, עם אישור תכנית המתאר הכוללת, יש גם הזדמנות להשקיע בקרקע פרטית על שמכם בטאבו. הצטרפו לפריים בנימינה – השקעה בעתיד עם הון עצמי נמוך ואפשרויות מימון מגוונות

"בנימינה ממצבת את עצמה כבחירה המובילה בשוק הנדל"ן"
בנימינה צילום: ארזים קפיטל

שוק הנדל"ן של בנימינה ממשיך לעורר עניין הודות לאיכות חיים ירוקה, חיי קהילה מגוונים ומרחק נסיעה קצר למרכז הארץ. בימים אלו המועצה נהנית מתנופת פיתוח אדירה בשל אישור תכנית המתאר השאפתנית, שתהפוך את המושבה הפסטורלית לעיר של ממש.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

איכות חיים בלב אזורי הביקוש

המועצה המקומית בנימינה-גבעת עדה מאחדת בין שתי המושבות הוותיקות והקסומות של האזור, שנהנה בשנים האחרונות מתכניות פיתוח ארציות ומוניציפליות. עם הקמת פארק העסקים החדש, בנימינה Be, וצפי להכפלת תושביה מ-16,000 ל-34,000. תכנית המתאר החדשה מהווה את פרויקט הדגל של הרשות המוניציפלית עם אישור 590,000 מ"ר לשטחי מסחר, 9000 מ"ר שיוקדשו לתיירות ובנייה של 4000 יחידות דיור חדשות.

אזור בנימינה-גבעת עדה מתאפיין בנופים ירוקים של כרמים ונחלים, ונמצא בנגישות תחבורתית גבוהה - בסמוך לכביש 6, כביש 4, ותוואי הרכבת החדש. במרחק נסיעה של 45 דקות בלבד מתל אביב, וחצי שעה מחיפה – בנימינה כבר הפכה למוקד נדל"ן שוקק, כאשר בתים ביישוב כבר חצו את רף ה-4 מיליון ש"ח, ומחירי הדירות צפויים לנסוק בשנים הקרובות. זה הזמן להכיר את פריים בנימינה - העסקה המסקרנת ביותר באזור, הכוללת השקעה בקרקע פרטית בטאבו, שעתידה לשנות את ייעודה בקרוב. מדובר בהשקעה ייחודית בקרקע בטרם שינוי הייעוד, ובהון עצמי נמוך במיוחד של החל מ-49,000 ₪ בלבד. מאחורי העסקה עומדת חברת "ארזים קפיטל", יזמית השקעות מנוסה ובעלת ותק ומוניטין עשיר. "מדובר בעסקה עם פוטנציאל תשואה אדיר והשקעה סופר מניבה בתנאים שהם חלום עבור כל משקיע", אומרים בחברה. ואמנם, בנימינה נהנית מזה שנים רבות מאוכלוסייה איכותית בחתך סוציואקונומי גבוה, ובקרוב עתידה למשוך אליה גם הייטקיסטים ועובדי תעשיות עתירות ידע, הודות למרכזי המסחר והתעשייה העתידיים.

ליווי צמוד לאורך כל הדרך

הקרקע המיועדת להשקעה נמצאת במיקום נגיש, והקרקע נכללת בתוכנית המתאר של בנימינה, עובדה שעתידה להבטיח תכנון מוקפד לצד אינטגרציה עם התוכניות העירוניות.

התוכנית מתייחסת גם לתוואי מסילת הרכבת החוצה כיום את היישוב ויוסט מערבה, בסמוך לכביש 4 ולאור עקיבא, כשלאורכו יוקמו מוקדי תעסוקה, מסחר ועסקים.

חשוב לציין כי שיעור הקרקעות החקלאיות בבעלות פרטית במרכז הארץ עומד על כ-7% בלבד מהיקף הקרקעות במדינה. בנוסף, מלאי הקרקעות הפרטיות הזמינות הצמודות ליישובים יוקרתיים הולך ומדלדל, כאשר רף המחירים של קרקעות פרטיות גבוה משמעותית מקרקע בבעלות רשות מקרקעי ישראל. כתוצאה מהביקוש הגובר לנדל"ן, נוצר צורך ליצור היצע זמין לבניה, וכך גם בעלי קרקעות פרטיות עם פוטנציאל הפשרה החלו בזירוז וקידום הליכי תכנון לשינוי ייעוד הקרקע.

במסגרת העסקה, רבע דונם יימכר ב- 125 אלף ₪, עם הון העצמי נדרש של החל מ-49,00 ₪. על פי דו"ח שמאי, שווי הקרקע לרבע דונם עומד על כ-158 אלף ₪ כעת, וצפוי לעלות באחוזים ניכרים. העסקה תבוצע במסגרת הסכם שיתוף עם בעלי הקרקע, שיסייע להקל על השלבים השונים של הפרויקט. חברת "ארזים קפיטל" פועלת במודל הוליסטי הכולל ליווי אישי של שמאים וכלכלנים, משרד עורכי דין מוביל ויועצי מימון מומחים. כך, יזכו גם המשקיעים בעסקה בליווי משפטי צמוד ויוצג להם דו"ח שמאי על פי תקן 22.

פריים בנימינה – כל הדרכים להשקעה חכמה>>>

בנימינה השקעת נדל"ן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד