י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
אחרי 7.5 שנים

המנכ"ל עוזב, הצוות נפרד: "ישר כמו סרגל, לא נכנע ללחצים"

"השם שלו אולי לא מוכר לחלקכם, אבל זו הזדמנות להכיר טובה. הוא ישר כמו סרגל, חף מכל שיקול לא ענייני, מעולם לא נכנע ללחצים, לפוליטיקאים, לבעלי הון, וליח״צנים", כותב מיכאל שמש

המנכ"ל עוזב, הצוות נפרד: "ישר כמו סרגל, לא נכנע ללחצים"
אולפני תאגיד השידור הציבורי - כאן צילום: שי אפשטיין

מנכ"ל חטיבת החדשות ב'כאן', ברוך שי פורש מהתאגיד, כשנה לפני סיום הקדנציה שלו ואחרי שבע וחצע שנים בתפקיד. לפי הדיווח של כתב התקשורת רן בוקר, נכון לעכשיו אין קשר ל'חדשות 13', משם טרם יצרו עימו קשר, על אף ששמו עלה כמי שעשוי להחליף את אור צלקובניק בתפקיד המנכ"ל.

במייל ששלח שי לכ-500 עובדי הערוץ, כתב: "אחרי יותר משבעה חודשי מלחמה בהן העבודה היתה אינטנסיבית עוד יותר, מסביב לשעון, החלטתי לפרוש. אני מתכנן לסיים בסוף אוגוסט, אחרי שבע שנים וחצי כמנהל החטיבה, לנוח מאחד התפקידים המאתגרים והמורכבים בעולם התקשורת הישראלי, ולבלות את חגי תשרי עם משפחתי האהובה, שלומית וארבע בנותיי, לראשונה זה שנים".

כתבי הערוץ נפרדים מברוך שי. הכתב הפוליטי מיכאל שמש כתב: "‏ראש חטיבת החדשות של התאגיד, ברוך שי, הודיע היום על סיום תפקידו בקיץ הקרוב. אחרי כמעט 8 שנים. 

השם שלו אולי לא מוכר לחלקכם, אבל זו הזדמנות להכיר טובה. הוא ישר כמו סרגל, חף מכל שיקול לא ענייני, מעולם לא נכנע ללחצים, לפוליטיקאים, לבעלי הון, וליח״צנים. לא נבהל מדרגה ומשררה - נתן לעבוד ולעשות עיתונות בשידור הציבורי. 

יונתן זינדל, פלאש 90ברוך שיצילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ברוך מנהל שמקשיב לעובדים שלו. לא מתבצר בעמדתו ולא כופה את דעתו. עכשיו כשהוא הודיע על פרישה אפשר גם להגיד את זה בלי להיתפס כאינטרסנט. תודה ברוך". כך שמש.

הכתב והפרשן הצבאי רועי שרון נפרד וכתב: "אני מכיר את ברוך שי מאז שנת 2007 ב״מעריב״, פלוס 7 שנים בחדשות 10, ומאז הקמת התאגיד. עיתונאי מצוין, מנהל חד מאד וערכי מאד, קשוב, עם עמוד שדרה נדיר, שקיבל החלטות משיקולים מקצועיים בלבד בלי להיבהל מבעלי הון ופוליטיקאים. מהטובים שפגשתי בשוק התקשורת. זמן טוב לאחל בהצלחה".

מתוך שידורי כאן 11רועי שרוןצילום: מתוך שידורי כאן 11

כתב המשפט, אבישי גרינצייג כתב: "ראש חטיבת החדשות של התאגיד, ברוך שי, הודיע היום על סיום תפקידו בקיץ הקרוב. אחרי כמעט 8 שנים. השם שלו אולי לא מוכר לחלקכם, אבל זו הזדמנות להכיר טובה. הוא ישר כמו סרגל. חף מכל שיקול לא ענייני, מעולם לא נכנע ללחצים, לפוליטיקאים, לבעלי הון, וליח״צנים. לא נבהל מדרגה ומשררה - נתן לעבוד ולעשות עיתונות בשידור הציבורי. ברוך מנהל שמקשיב לעובדים שלו. לא מתבצר בעמדתו ולא כופה את דעתו. עכשיו כשהוא הודיע על פרישה אפשר גם להגיד את זה בלי להיתפס כאינטרסנט. תודה ברוך".

כתב 'וואלה' דוד ורטהיים טוען כי הסיבה לעזיבה המוקדמת, היא מתיחות מול ההנהלה. 

 
ברוך שי כאן חדשות תאגיד השידור הציבורי עזיבה התפטרות מיכאל שמש רועי שרון אבישי גרינצייג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד