י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
להקליק חכם

"המגזר החרדי משנה את מפת הדיגיטל בישראל"

מנכ"ל משרד הפרסום הדיגיטלי 'סמארט-קליק' מוישי לוינגר הוזמן להרצות בפני סמנכ"לי שיווק מובילים במשק בנושא: 'וואטסאפ ככלי שיווקי'

"המגזר החרדי משנה את מפת הדיגיטל בישראל"
מוישי לוינגר - מנכ"ל סמארט קליק צילום: יח"צ

משרד הפרסום 'סמארט-קליק' ממשיך לפרוץ גבולות בתחום הפרסום הדיגיטלי המגזרי לציבור החרדי, כאשר מנכ"ל החברה, מוישי, הוזמן להעביר הרצאה בכנס היוקרתי של 'איגוד השיווק הישראלי' ומשרד הפרסום המוביל לנוער Teenk. 

האיגוד - מאגד תחתיו כ-200 חברות משווקות ומפרסמות מכל תעשיות המשק ומהווה בית מקצועי לכל העוסקים בשיווק בארגון. הזמנתו של מוישי להרצות בכנס מהווה הכרה ב'סמארט קליק' כחברה מובילה בתחום הפרסום הדיגיטלי לציבור החרדי.

יח"צהרצאה מרתקת של מוישי לוינגרצילום: יח"צ

במהלך ההרצאה, התייחס מוישי למפגש המרתק בין וואטסאפ לציבור החרדי, והמחיש כיצד הציבור החרדי מגשר על עולמות שנראים מנוגדים זה לזה. בין היתר הוא הסביר כיצד וואטסאפ, הנתפסת בדרך כלל ככלי לתקשורת והעברת הודעות, הפכה לכלי חברתי וקהילתי בקרב המגזר החרדי. מוישי הציג דוגמאות של חברות שכבר הטמיעו את ערוץ השיווק בוואטסאפ למגזר, והדגיש את ההזדמנות העצומה שיש למותגים ולמשווקים במפגש עם קהל היעד במקום התקשורתי הכי פרטי שלהם - 'הוואטסאפ'.

"זו הייתה הזדמנות מצוינת לחלוק ערך עם הקולגות שלנו ולהציג את האתגרים וההזדמנויות בתחום הפרסום הדיגיטלי למגזר החרדי", אומר לנו מוישי. "שמחתי לשתף את הבמה עם מרצים מהשורה הראשונה כמו יניב ויצמן מטינק ועוד, ולהרצות בפני סמנכ"לי השיווק המובילים במשק."

דיגיטל סמארט קליק מוישי לוינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד