י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
כל הפרטים

נתניהו הציע לארדן לשמש בתפקיד הדיפלומטי הבכיר; זה הח"כ שעשוי להחליפו

ראש הממשלה נתניהו הציע לשגריר באו"ם גלעד ארדן להתמנות לתפקיד שגריר ישראל בוושינגטון. במקביל, נתניהו שוקל להציע לחבר הכנסת דני דנון את תפקיד השגריר באו"ם במקום ארדן

נתניהו הציע לארדן לשמש בתפקיד הדיפלומטי הבכיר; זה הח"כ שעשוי להחליפו
מליאת האו"ם צילום: אריה לייב אברמס, פלאש 90

ראש הממשלה בנימין נתניהו הציע לשגריר ישראל באו"ם גלעד ארדן להתמנות לתפקיד שגריר ישראל בוושינגטון עם תום כהונתו של השגריר המכהן מייק הרצוג - כך דיווח איתמר אייכנר ב"ווינט". לצד זאת נשקלת אף האפשרות למנות שגריר יליד ארה"ב. 

בנוסף לכך, נתניהו שוקל להציע לח"כ דני דנון את תפקיד השגריר באו"ם במקומו של גלעד ארדן שיסיים את תפקידו באוגוסט. בכיר בסביבת נתניהו אמר ש"הסיכויים שדנון יקבל את התפקיד עומדים על 60%". 

דנון שימש בתפקיד זה בעבר. הוא ונתניהו צפויים להיפגש בקרוב בעניין - זאת לאחר שפגישתם שתוכננה ליום שני נדחתה בשל סערת צווי המעצר.

על פי דיווח בחדשות 13 לפי כשבועיים, רה"מ נתניהו בשיחות סגורות אמר בשבועות האחרונים כי אין בכוונתו להשאיר את מייק הרצוג לשנה נוספת בתפקיד, זאת על רקע חילוקי דעות קשים שהתגלעו בין לשכת נתניהו להרצוג השגריר. 

סיום הכהונה צפוי בעוד כ-4 חודשים - כאשר הרצוג נחשב לדמות מקובלת ומוערכת על הממשל הנוכחי, מנגד בסביבת רה״מ יש מי שאומרים שהוא חסר השפעה על הנעשה מול הממשל.

גלעד ארדן דני דנון האו"ם שגריר ישראל באו"ם מייק הרצוג בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד