י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
עלו מעל העננים

פרטים חדשים על הרגעים האחרונים - "פתאום הנשיא נעלם"

מקורבו של הנשיא האיראני חושף פרטים על הרגעים האחרונים לפני מותו. אמר: ראש לשכת הנשיא: "התקשרנו לנוסעים של המסוק של הנשיא, אבל אף אחד לא ענה. כשהתקשרתי שוב, אל האשם ענה ואמר שהוא לא מרגיש טוב והוא לא יודע מה קרה ולא יודע איפה הוא נמצא"

פרטים חדשים על הרגעים האחרונים - "פתאום הנשיא נעלם"
הלווית ראיסי צילום: משרדו של חמינאי

מנהל לשכת הנשיאות האיראנית, גולאם חוסיין אסמעילי, חשף בטלוויזיה הממלכתית האיראנית את דבריו האחרונים של האימאם הבכיר מתבריז, שליווה את הנשיא איברהים ראיסי במסוק שלו שהתרסק על צלע הר כשחזרו מחנוכת שני סכרים בגבול עם אזרבייג'ן.

איסמעילי סיפר: "גם אני הייתי בנסיעה. כשעזבנו את טהראן לכיוון טבריז משם מזג האוויר היה טוב מאוד, היינו בטקס של הסכר המשותף עם הרפובליקה של אזרבייג'ן, וקיימנו פגישה של שעה עם נשיא הרפובליקה של אזרבייג'ן".

הוא המשיך: "בערך בשעה אחת בצהריים, עלינו על המסוקים במזג אוויר טוב ויצאנו לעיר טבריז מזג האוויר היה בהיר מאוד ולא היו תופעות חריגות של מזג האוויר, לא ראינו ערפל בנתיב הטיסה שלנו, והעננים היו קצת יותר גבוהים מאשר המסוק".

איסמעילי המשיך: "טייס המסוק בו נסע הנשיא עלה מעל העננים, אז המסוקים האחרים עלו גבוה גם הם. ולאחר 30 שניות, הטייס שלנו הבין שהמסוק של הנשיא נעדר. טייס המסוק שלנו חזר לחפש את המסוק (של הנשיא). ואחרי 30 שניות נחתנו באזור".

איסמעילי המשיך: "התקשרנו לנוסעים של המסוק עם הנשיא, אבל אף אחד לא ענה לשיחות. התקשרנו לאל האשם, (אימאם מטבריז) הוא ענה ואמר שהוא נפל בעמק, אבל הוא לא סיפר לנו מה קרה, וכשהתקשרתי שוב, אל האשם אמר, "אני לא מרגיש טוב ואני לא יודע מה קרה, ואני לא יודע איפה אני נמצא מתחת לעצים ואני לא רואה אף אחד. ואז הוא נתן את התיאורים של היער והתברר לנו שהמסוק היה מעורב בתאונה". הוא אמר כי למעט אל האשם כל השאר נהרגו מיד.

איראן התרסקות המסוק של נשיא איראן איברהים ראיסי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד