י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
העיתונאי מחק

יריב לוין במתקפה: "ערוצים 12 ו-13 שברו היום שיא חדש של שקרים"

אחרי המתקפה החריגה של השר לוין שהופצה לתקשורת, העיתונאי שהאשים אותו כי סירב לצפות בסרטון התצפיתניות - מחק

יריב לוין במתקפה: "ערוצים 12 ו-13 שברו היום שיא חדש של שקרים"
שר המשפטים יריב לוין צילום: Miriam Alster/Flash90

סגן ראש הממשלה ושר המשפטים יריב לוין תוקף את ערוצי התקשורת הגדולים שדיווחו כי הוצע לו לצפות בסרטון חטיפת התצפיתניות וסירב.

אחד המאשימים היה כתב המשפט של 'חדשות 13', אביעד גליקמן שכתב בחשבון ה-X שלו: "השרים שניסו ומנסים לחרב את המדינה בצלאל סמוטריץ' ויריב לוין סרבו לראות את סרטון התצפיתניות כדי שיוכלו לישון בלילה. במקום לראות את רגעי האימה המחרידים, במקום לראות את רגעי האימה של הילדות המדהימות האלו שנמצאות בגיהנום הם מתעלמים כדי שיוכלו לישון טוב בלילה. זה בלתי נתפס. באמת בלתי".

צילומסך ערוץ 13העיתונאי אביעד גליקמןצילום: צילומסך ערוץ 13

גם כתב 'חדשות 12', עמרי מניב תקף וכתב בחשבונו: "בצלאל סמוטריץ', יריב לוין, אבי דיכטר, אלי כהן, הם לא הסכימו לצפות בסרטון התצפיתניות. 

שוב, הם לא הסכימו לצפות. התצפיתניות ראו, מול העיניים, אבל סמוטריץ' לא רוצה נדודי שינה. 

למה הכלומניקים האלה מגיעים לנו? איך קרה לעזאזל שהאנשים האלה מנהיגים אותנו? כמה ייאוש". כך מניב.

שר המשפטים לוין פרסם הודעה לתקשות ותקף: "ערוצים 12 ו-13 שברו היום שיא חדש של שקרים, כאשר העלילו עליי כי הוצע לי כביכול לצפות בסרטון חטיפתן של התצפיתיות, ולא עשיתי זאת. הדבר לא היה ולא נברא. זוהי עלילה מבישה שמעידה על השפל המקצועי והמוסרי אליו הדרדרו ערוצים אלה.

למען הסר ספק, לא הוצע לי מעולם לצפות בסרטון עד שפורסם לציבור,  ומשפורסם צפיתי בו בכאב גדול. נמשיך לפעול בכל דרך לשם השבת החטופות והחטופים. זו מחויבותנו האנושית והמוסרית כלפי כל אחת ואחד מהם".

לאחר התגובה החריפה ותגובות נוספות מצד גולשים ברשת X, גליקמן מחק את הציוץ. לעומתו הציוץ של עמרי מניב ממשיך לככב ולהדהד ברשת.

כתב 'גלובס' ו'שביעי' אלון פרל, עקץ את גליקמן על המחיקה והראה לו צילום מסך כדי להוכיח שהציוץ המאשים עדיין חי וקיים לזכרון עולם.

גליקמן זעם והשיב לו: "בואנה אחי אתה באמת דביל עם קבלות וטרול לא מוצלח. הציעו לסמוטריץ לראות את הסרטון בקבינט. סמוטריץ סירב לראות אותו בקבינט ועל פי הפרסום אמר שהוא לא יוכל להירדם בלילה. כמה קיבלת בהבנת הנקרא??".

יריב לוין חטיפת התצפיתניות חטיפת החיילות סרטון אביעד גליקמן ערוץ 12 ערוץ 13

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד