י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
ציר הרשע

חמינאי למנהיג חמאס "ישראל תחוסל יום אחד"

"פלסטין תקום מהנהר לים", כך אמר המנהיג העליון האיראני לאיסמעיל הנייה, כשהוא ונציגים אחרים של ארגוני טרור השתתפו בהלוויה של הנשיא ראיסי שנהרג בהתרסקות מסוק

חמינאי למנהיג חמאס "ישראל תחוסל יום אחד"
חמינאי עם הנייה צילום: משרדו של חמינאי

המנהיג העליון של איראן עלי חמינאי נפגש אתמול עם מנהיג חמאס איסמעיל הנייה, שביקר בטהראן כנציג ארגון הטרור חמאס בהלווית נשיא איראן אברהים ראיסי לאחר שנהרג בהתרסקות מסוק.

"ההבטחה האלוהית לחסל את הישות הציונית תתקיים ונראה את היום שבו פלסטין תקום מהנהר לים", אמר חמינאי להניה במהלך הפגישה במשרדו.

ראש הלשכה המדינית של חמאס הגיב: "בעזרת אללה נראה את היום הזה ביחד".

המנהיג האיראני התייחס גם למחאות האנטי-ישראליות שעורכים סטודנטים פרו-פלסטינים בקמפוסים של אוניברסיטאות בארצות הברית ובמקומות אחרים.

"מי היה מאמין שיום אחד יונפו סיסמאות תמיכה בפלסטין באוניברסיטאות בארה"ב וששם יונפן דגל פלסטין? מי היה מאמין שיום אחד יהיו הפגנות תמיכה בפלסטין" אמר.

הנייה הגיע להלווית ראיסי, וכך גם סגן מנהיג ארגון חיזבאללה, נעים קאסם. נכחו גם נציגי המורדים החות'ים בתימן, שכמו חמאס וחיזבאללה נתמכים על ידי איראן.

"אני כאן בשם העם הפלסטיני, בשם פלגי ההתנגדות בעזה כדי להביע את תנחומינו", אמר הנייה לקהל, שקרא "מוות לישראל". "אני אומר שוב אנחנו בטוחים שהרפובליקה האסלאמית של איראן תמשיך בתמיכתה בעם הפלסטיני", הוסיף.

הנייה סיפר כי ראיסי אמר לו השנה שההסתערות של חמאס על ישראל ב-7 באוקטובר, שגרמה למלחמה המתמשכת בעזה, הייתה "רעידת אדמה בלב הישות הציונית".

איראן שמנהיגיה קוראים בגלוי להשמדת ישראל, תומכת קולנית בזוועות שביצע חמאס, חמינאי אמר שלושה ימים לאחר המתקפה כי ישראל "לא יכולה להתאושש מהתבוסה ב-7 באוקטובר".

מלחמת חרבות ברזל איראן האיתוללה עלי חמינאי התרסקות המסוק של נשיא איראן חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד