י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
נתונים מעודדים

רוב תושבי ניו יורק: המחאות האנטי-ישראליות בקמפוס "הלכו רחוק מדי"

70% מתושבי ניו יורק אמרו שהמחאות האנטי-ישראליות בקמפוס "הלכו רחוק מדי". רוב הנשאלים אמרו שהם תומכים בהפגנות פרו-פלסטיניות שלוות והפסקת אש מיידית, אבל 61% מרגישים שההפגנות חצו את הגבול לאנטישמיות

 רוב תושבי ניו יורק: המחאות האנטי-ישראליות בקמפוס "הלכו רחוק מדי"
שוטרים נכנסים לקמפוס בקולומביה צילום: צילום מסך

רוב תושבי ניו יורק תומכים בהפגנות סטודנטים שלווות בעד הפלסטינים, אך אומרים שהמחאות הפרו-פלסטיניות בקמפוסים "חצו את הגבול לאנטישמיות", כך לפי סקר שפורסם אתמול.

הסקר של מכללת סיינה בקרב כמעט 1,200 צעירים ממדינת ניו יורק, שנערך בשבוע שעבר, מצא גם כי הרוב בניו יורק תומכים בהפסקת אש במלחמת ישראל-חמאס, אך מאמינים כי "ההפגנות הלכו רחוק מדי" והצדיקו את פעולת המשטרה בפיזור ההפגנות.

על פי הסקר, 72% מהנשאלים "תומכים בסטודנטים שמפגינים בדרכי שלום בתמיכה באלו שסובלים בעזה". 64% אחוז אומרים שהם "תומכים בהפסקת אש מיידית".

הסקר של מכללת סיינה בקרב כמעט 1,200 מצביעים רשומים במדינת ניו יורק, שנערך בשבוע שעבר, מצא גם כי רוב בניו יורק תומכים בהפסקת אש במלחמת ישראל-חמאס, אך מאמינים כי "ההפגנות הלכו רחוק מדי" והצדיקו את פעולת המשטרה בסגירתם. מטה.

על פי הסקר, 72% מהנשאלים "תומכים בסטודנטים המפגינים בדרכי שלום בתמיכה באלו שסובלים בעזה".  64% אומרים שהם "תומכים בהפסקת אש מיידית".

אבל 70% אמרו ש"ההפגנות הלכו רחוק מדי והם תומכים במשטרה שפיזרה אותן". ו-61% הסכימו עם ההצהרה, "המפגינים שכחו שחמאס התחיל את המלחמה הזו על ידי הריגת 1,200 בני אדם וחטיפת מעל 200 איש. עכשיו ההפגנות האלה חצו את הגבול לאנטישמיות".

סקר מלחמת חרבות ברזל ניו יורק חמאס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד