י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
ספדו לנופלים

מפקד חדש לסיירת מטכ"ל: "המחויבות שלנו - החזרת החטופים והכרעת חמאס"

מפקד סיירת מטכ"ל, אלוף-משנה י', סיים את תפקידו שלשום ובמקומו מונה אלוף-משנה נ'. המפקד היוצא: "סיירת מטכ"ל הוכיחה שאין גבול ליכולת שלה להמציא את עצמה מחדש"

מפקד חדש לסיירת מטכ"ל: "המחויבות שלנו - החזרת החטופים והכרעת חמאס"
חיילים בלחימה בעזה צילום: דובר צה"ל

אלוף-משנה י', שפיקד על סיירת מטכ"ל בשנתיים וחצי האחרונות, עוזב את תפקידו. במקומו מונה למפקד אלוף-משנה נ'. לפי דיווח "ידיעות אחרונות", אלוף-משנה י' צפוי להתקדם בחיל המודיעין ולעלות לדרגת תא"ל. 

י' ספד לנופלי היחידה בטקס: "אריאל, הדר, גורני, אדיר, דוד, נווה, סקורי, אמיר, זיסר, וטלכו - ברגע האמת, בשעת המשבר הגדולה שפקדה אותנו כעם, ידעתם להתייצב בזירה נחושים, נכונים, וחדורי מטרה. הגנתם בגופכם על משפחות אזרחים חפים מפשע נוכח אויב מר ואכזר. אני נפרד היום מהפיקוד על היחידה, אבל אתם תישארו פקודיי לנצח - ואיתכם אחריות החובה האישית שלי למשפחותיכם". 

עוד הוסיף: "לצד הנופלים, היחידה כולה לחמה ולוחמת עד היום, כוחות סדירים ומילואים, שקצרה היריעה מלתאר את מסירותם ואת תרומתם הרבה. עד כמה ששגרת המבצעים מאתגרת אותנו בימים כתיקונם, ימי המלחמה מוכיחים לנו שאין גבול ליכולת של היחידה להמציא עצמה מחדש, ליפול ולקום להעז ולנסות שוב ושוב".

מפקד הסיירת הנכנס, אלוף-משנה נ', אמר כי "אני מתחייב בשמי ובשמכם לפעול בענייניות, במקצוענות ומתוך צניעות, הערכה ואמון, זו הדרך שלנו. לכל דור ביחידה היה את האתגר שלו, המלחמה היא האתגר המרכזי שלנו. המלחמה נמשכת ועד סופה המיוחל היא תמשיך להיות המשימה העיקרית שלנו ותדרוש מאיתנו את אותם הדברים ביתר שאת. המחויבות המלאה שלנו היא למשימת החזרת החטופים ולהכרעת חמאס".

סיירת מטכ''ל מלחמת חרבות ברזל חלל צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד