י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
לשמירה והצלה

בפעם ה-14 ברציפות - רבים נרשמים להגרלת יד לאחים על ספר התורה

ההגרלה הגדולה תיערך בעז"ה בערב חג השבועות, ביום שני ד' בסיון (10.6 למניינם) ומהמוקד הטלפוני נמסר כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים

בפעם ה-14 ברציפות - רבים נרשמים להגרלת יד לאחים על ספר התורה
הגרלת ספר תורה יד לאחים צילום: יד לאחים

זה כבר הפך למסורת שרבים מצפים לה: בפעם ה-14 ברציפות יערוך יד לאחים הגרלה על ספר תורה מהודר ומפואר בין כלל השותפים למצוות פדיון שבויים , וכמדי שנה מציפים המוני פניות של יהודים מכל רחבי הארץ את מוקד ההרשמה להגרלה. ביד לאחים מציינים כי חלק מהפונים אומרים כי הם רוצים לזכות בספר כדי שיעמוד לזכותם ולזכות בני משפחותיהם לשמירה והצלה, על רקע המצב הביטחוני הקשה.

ביד לאחים אומרים כי נוסף למצווה החשובה של כתיבת ספר תורה, הזוכה יוכל להכניס את ספר התורה בו יזכה לבית הכנסת שלו, לזכותו או לעילוי נשמת יקיריו.

רוצים גם אתם להצטרף להגרלה ההיסטורית? הכנסו לכאן>>>

עוד אומרים בארגון כי מי שיצטרף להגרלה עד ליום רביעי כ"ח אייר (5.6 למניינם) יכנס בחינם להגרלת בינתיים משתלמת על פרסים שווים במיוחד כאשר הפרס הראשון יעמוד על סך 120,000 שקלים!

פרסים יקרי ערך נוספים יהיו. 1) חופשה זוגית בפראג – כולל טיסות. 2) ש"ס שוטנשטיין, הסט השלם, המהדורה הגדולה. 3) שואב-שוטף מבית 'טינקו' (3 זוכים בפרס זה).

ההגרלה הגדולה תיערך בעז"ה בערב חג השבועות, ביום שני ד' בסיון (10.6 למניינם) ומהמוקד הטלפוני נמסר כי למרות הגדלת מספר הקווים של המוקד, הציבור מתבקש להתקשר מוקדם ככל האפשר הן בשל מספר המצטרפים המוגבל והן בשל הלחץ הצפוי בימים הבאים.

כבשנים עברו, במסגרת הזכייה הגדולה בספר תורה, יזכה העולה בגורל גם במימון העלות של מודעות רחוב המבשרות על הכנסת ספר התורה, במימון תהלוכת הכנסת ספר התורה, וסעודת המצווה.

לשאלת רבים: אלו המחזיקים בתרומה בהוראת קבע לפעילות יד לאחים יכנסו להגרלה בחינם, אחרי שיזינו במערכת יד לאחים את הקוד האישי המיוחד שנשלח בימים אלו לבתיהם במכתב מיוחד. מי שאינו רשום ורוצה להיכנס להגרלה הנדירה מוזמן לחייג למוקד ההרשמה המיוחד או להיכנס לאתר הארגון.

רוצים גם אתם להצטרף להגרלה ההיסטורית? הכנסו לכאן>>>

יד לאחים הגרלת יד לאחים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד