י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
הקלה לציבור

חיסכון משמעותי בעלויות וקיצור הבירוקרטיה: המהלך החדש של משרד המשפטים

מעתה ניתן להגיש בקשה דיגיטלית לרישום נכסים בטאבו בעת בקשת צו ירושה או קיום צוואה ללא צורך בעורך דין וללא עלות כספית

חיסכון משמעותי בעלויות וקיצור הבירוקרטיה: המהלך החדש של משרד המשפטים
עורך דין צילום: FREEPIK

מעתה גם לקוחות שאינם מיוצגים על ידי עורכי דין יוכלו להגיש בקשה דיגיטלית לרישום צו ירושה או צו קיום צוואה, המוטמעת באתר האפוטרופוס הכללי וזאת ללא טופס בקשה לרישום במקרקעין וללא צורך באימות הבקשה בפני עורך-דין, במטרה להקל על הציבור.

משרד המשפטים מסבירים כי מעבר להקלה המשמעותית ברגולציה ולטיוב השירות שניתן לציבור, מדובר בחיסכון משמעותי בזמן ובכסף לציבור.

איתמר דוננפלד, מנכ"ל משרד המשפטים אמר: "מהלך משמעותי זה נועד להקל על הציבור ועל המשק, כחלק מפעילות משרד המשפטים לטיוב הרגולציה והקלה על הנטל הבירוקרטי, וזאת על-מנת להגביר את הנגישות של הציבור לשירותים השונים. בנוסף, מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות. מהלך זה מתאפשר גם הודות לשירותים הדיגיטליים המתקדמים שפותחו במשרד המשפטים".

עו"ד דוד שני, מנהל הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין אמר: "במטרה להעניק שירות מיטבי ויעיל לציבור, הרשות לרישום והסדר זכויות מקרקעין פועלת, כל העת, לפיתוחם של שירותים דיגיטליים, כמו גם להתממשקות עם משרדי הממשלה השונים, רשויות מקומיות, תאגידים בנקאיים ועוד. השירות האמור, מהווה צעד משמעותי שמאפשר רישומם של צווי ירושה וצווי קיום הצוואה המונפקים ע"י הרשמים לענייני ירושה באפוטרופוס הכללי, בקלות וביעילות ללא צורך בייצוג משפטי".

טאבו ירושה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד