י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
נחשף בוועדה

תיעוד: המחבל שרצח את הנער מסתובב עם הסכין לאחר הרצח

ח"כ צבי סוכות חשף תיעוד ממצלמות האבטחה, בו רואים את המחבל שרצח את בנימין אחימאיר מסתובב עם הסכין ומחכה לקרבן הבא. סוכות: "אם היו מוציאים את הסרטון הזה בזמן אמת, היינו יכולים לקצר הרבה תהליכים"

תיעוד: המחבל שרצח את הנער מסתובב עם הסכין לאחר הרצח
המחבל מסתובב בחופשיות וממתין לקורבן הבא צילום: באדיבות המצלם

יו"ר ועדת המשנה לענייני יו"ש ח"כ צבי סוכות חשף היום (חמישי) תיעוד ממצלמות האבטחה, בו רואים את המחבל שרצח את בנימין אחימאיר מסתובב עם הסכין ומחכה לקרבן הבא.

התיעוד נחשף במהלך דיון מיוחד שקיים ח"כ סוכות, שמטרתו "בירור שורת המחדלים שהתקיימו סביב הרצח והחיפוש אחר גופתו של אחימאיר". 

המחבל ממתין לקורבן הבא צילום: באדיבות המצלם

בתיעוד, שצולם במצלמת אבטחה של חוות מלאכי השלום בבנימין כשלוש שעות לאחר הרצח, תועד המחבל כשהוא עם סכין שלופה בידו בשער החווה, הולך לאיטו הלוך ושוב וממתין לקרבן הבא. 

אביו של בנימין אחימאיר דיבר בפתח הדיון, לצד נציגים מהמועצה האזורית בנימין, נציגי המשטרה, הצבא, יכ"ל ומתנדבים שאיתרו לבסוף את גופתו של בנימין ז"ל.

מח"כ צבי סוכות נמסר: ״כינסתי את הדיון היום כדי להבין קודם כל את שורת המחדלים ולאחר מכן להפיק לקחים ולגבש נהלים מסודרים לאיתור נעדרים ביו״ש ובכלל. במהלך הדיון חשפנו תיעוד של המחבל לאחר הרצח, מסתובב לאיטו עם סכין שלופה ומחכה לקורבן הבא. אם היו מוציאים את הסרטון הזה בזמן אמת, היינו יכולים לקצר הרבה תהליכים״.

באדיבות המצלםח"כ צבי סוכות בוועדה צילום: באדיבות המצלם

סגן ראש המועצה האזורית בנימין עמיחי רחמים אמר בדיון: "ההתיישבות והצבא חד הם בשגרה ובחירום. יש חשיבות עליונה לשפר את אחיזת השטח על ידי הקמת חמ"לי תצפיות על מנת למנוע אל הרצח הבא, המחבל הארור שנראה בתמונה עם סכין בידו רצה לרצוח כמה שיותר יהודים. הוא ניזון מסביבה תומכת. מערכת הבטחון חייבת להעביר מסר במעשים בשטח שיגרום למי שחושב לעשות פיגועים כאלה להתחרט מיד".

צבי סוכות בנימין אחימאיר פיגוע מחבל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד