י' סיון התשפ"ד
16.06.2024

קונים וצוברים: כך תוכלו לצבור כסף על הקניות שלכם

כדי להבין איך תוכלו לגרום לרכישות היומיומיות שלכם לעבוד בשבילכם ולצבור כסף, ריכזנו במאמר הנוכחי מידע וטיפים שיוכלו לחסוך לכם לא מעט הוצאות, בטווח הקצר והארוך

קונים וצוברים: כך תוכלו לצבור כסף על הקניות שלכם
חיסכון צילום: PEXELS

בעולם של היום, צבירת כסף בזמן קניות היא ריאלית מאי פעם, הודות למגוון אסטרטגיות וכלים שנועדו לעזור לצרכנים לחסוך בזמן שהם מוציאים כסף. מתשלום חשבונות ועד תדלוק בתחנת הדלק, ישנן הזדמנויות רבות כדי ליהנות מהנחות, הטבות כספיות, החזר כספי והטבות אחרות שיכולות להסתכם בחיסכון משמעותי לאורך זמן.

כדי להבין איך תוכלו לגרום לרכישות היומיומיות שלכם לעבוד בשבילכם ולצבור כסף, ריכזנו במאמר הנוכחי מידע וטיפים שיוכלו לחסוך לכם לא מעט הוצאות, בטווח הקצר והארוך.

החזר כספי בכרטיסי אשראי

אחת הדרכים הפשוטות ביותר של צבירת כסף בזמן קניות היא באמצעות כרטיסי אשראי המציעים החזרים כספיים, או במילים אחרות קאשבק. כרטיסים אלה מציעים אחוז מההוצאות שלכם בחזרה בצורה של תגמולים במזומן.

לדוגמה, כרטיסים מסוימים מספקים 1-2% החזר כספי על כל הרכישות, בעוד שכרטיסים אחרים מציעים אחוזים גבוהים יותר עבור קטגוריות ספציפיות כמו מצרכים, אוכל או דלק. על ידי שימוש אסטרטגי בכרטיסים כאלה עבור ההוצאות הרגילות והשטופות שלכם, אתם יכולים לצבור סכום משמעותי של כסף שתקבלו בחזרה לאורך כל השנה.

בנוסף לשימוש בהחזרים כספיים וצבירת נקודות, כדאי לנצל אפשרויות לכפל מבצעים במידת האפשר ולרכוש מוצרים נוספים חיוניים בהטבת 1+1.

צבירת נקודות וכסף עם חברות במועדוני לקוחות

חנויות, רשתות וספקי שירות רבים מציעים תוכנית הטבות למצטרפים כחברי מועדון. הטבות אלו מתגמלות לקוחות חוזרים בנקודות, הנחות או אפילו כסף מזומן. בחנויות אופנה, רשתות סופרמרקט ותחנות דלק יש לעתים קרובות תוכניות אטרקטיביות כאלה.

לדוגמה, חלק מרשתות הסופרמרקטים מספקות נקודות עבור כל שקל שהוצא, אותן ניתן לממש עבור הנחות על רכישות עתידיות או הוצאות שוטפות חיוניות אחרות כמו דלק. הרשמה לתוכניות כאלו, ושימוש עקבי בהן, יכול להוביל לחסכון משמעותי לטווח הארוך.

החזרים והטבות באפליקציות ואתרי אינטרנט

אפליקציות ואתרי הנחות מאפשרים לכם להרוויח כסף בחזרה על הרכישות שלכם. פלטפורמות אלה משתפות פעולה עם קמעונאים שונים כדי לספק הצעות להחזר כספי. על ידי רכישות שמבצעים דרך הקישורים שלהם, או סריקת קבלות הרכישה, ניתן להרוויח הנחות על פריטים שהייתם קונים בכל מקרה. עם הזמן, ההנחות הקטנות הללו יכולות להצטבר לכמות ניכרת של כסף שהרווחתם חזרה.

ברוב המקרים, פלטפורמות העובדות בשיתוף פעולה עם עסקים לצורך הצעת החזרים וצבירת נקודות, מרוויחות אחוזי מכירה מסוימים מכל שימוש של גולש ומשתמש. כך בסופו של דבר כולם מרוויחים ומרוצים מההטבות המוצעות, ובפרט הרוכשים שנהנים מעלויות נמוכות לטווח הארוך ואפשרות לחיסכון כספי.

קאשבק והטבות על דלק

בנזין הוא הוצאה משמעותית עבור רבים, ובאמצעות צבירת כסף וקבלת קאשבק על תדלוקים שוטפים ניתן להפחית במידה מסוימת את הנטל הזה. ישנן תחנות דלק המאפשרות ללקוחות לתדלק, או לבצע רכישות בחנויות הנוחות שלהן, ולהרוויח מכך כסף חזרה או נקודות לצבירה. הנקודות הנצברות מתורגמות לכסף, הודות למימושן בתדלוקים הבאים וקבלת הטבות והנחות עבורן.

כדי למקסם את השימוש היעיל בהטבות אלו, ישנן רשתות המציעות ללקוחות לתדלק ולצבור נקודות/כסף באמצעות אפליקציות ייעודיות. האפליקציות הללו נגישות באופן מהיר ונוח, וגם פרקטיות עם המידע העדכני המוצג לכל לקוח לגבי אחוז הצבירה ואפשרויות המימוש של הנקודות שנצברו.

לסיכום, צבירת כסף בזמן הקניות דורשת מעט תכנון והיכרות של הכלים והפלטפורמות הנכונות, אבל אין ספק שהתגמול שווה את המאמץ. על ידי מינוף היצע האפשרויות הזמינות לצבירת נקודות וקבלת החזרים כספיים, כל אחד יכול להפוך את ההוצאות היומיומיות להזדמנויות לחסוך ואף להגדיל את הכסף.

חיסכון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד