י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
חרדי אמיתי

הבשורה הענקית של מרכז ההכשרה החרדי היחיד בישראל

מול תופעת הכיתות ה''חרדיות'' של המכללות החילוניות, רק מוסד לימודים אחד מצליח לתת מענה מקיף, מקצועי ובעיקר מפוקח באמת, כדי שתוכלו לרכוש מגוון מקצועות מבוקשים בלי לוותר על ערכים • המרכז החרדי להכשרה מקצועית פותח את ההרשמה לשנת הלימודים החדשה עם מספר בשורות

הבשורה הענקית של מרכז ההכשרה החרדי היחיד בישראל
תלמיד חרדי . אילוסטרציה צילום: שאטרסטוק

ללמוד מקצוע מבוקש ומפרנס בחינם בלי לוותר על ערכים? זה אפשרי בהחלט. כבר שלושה עשורים שהמרכז החרדי להכשרה מקצועית עושה את זה עם שילוב חסר תקדים של מקצועיות ללא פשרות תוך פיקוח רוחני והלכתי הדוק, דגש מחייב על תכנים מותאמים ושמורים, התנהלות מקסימלית על פי הוראות ועדת רבנים מחמירה וקיום מערך הקורסים בשלמותו תחת קורת גג חרדית לחלוטין.

המרכז החרדי פותח כעת את ההרשמה לשנת הלימודים תשפ"ה ומציע מגוון ענק של מסלולי לימוד מקצוע ותעודה באווירה חרדית מתאימה, בשעות לימוד גמישות, במספר שלוחות ברחבי הארץ: ירושלים, בני ברק, בית שמש, מודיעין עלית, אשדוד וחיפה.

בין מסלולי הלימודים הרבים ניתן למצוא שלל מגמות הנדסאים, הכשרה בתחומי מנהל, טכנולוגיה, חשבונאות, עיצוב, חשמל ועוד.

למידע נוסף לחצו כאן>>

פיקוח ללא פשרות

המרכז החרדי הוקם בברכתם ובעידודם של גדולי ישראל במטרה ברורה: לייצר פלטפורמה נחשונית, חרדית למהדרין, ללימודי מקצוע ברמה הגבוהה ביותר. בשלושים השנים מאז שפתח את שעריו, הספיק לשנות את המשוואה בעולם התעסוקה החרדי ולהוציא משעריו אלפי בוגרים מוכשרים באמצעות מערך לימודי מסונן ונקי, בפיקוח הדוק של ועדת רבנים ומחנכים, נטול תיאוריה מייגעת ומכבידה או תכנים אקדמיים שנאסרו על ידי גדולי ישראל.

"יצאתי ללמוד מקצוע כדי שאוכל לפרנס את המשפחה, וגיליתי שנשארתי בתוך בית המדרש", מספר דוד, בוגר מגמת הנדסאי בניין בשלוחת בית שמש של המרכז החרדי. "זה מורגש ממש בכל פינה. האווירה השמורה והמכובדת, סגל המרצים והתכנים שנכתבו במיוחד עבורנו. הכי לכתחילה שבלכתחילה בשביל אברך ירא שמיים שחייב למצוא אפיק פרנסה".

מול המגמה המדאיגה המתעצמת, כשיותר ויותר אוניברסיטאות ומכללות חילוניות מזהות הזדמנות לעשות הון כלכלי על גב הציבור החרדי, פותחות כיתות 'חרדיות' שמתיימרות להתנהל על פי כללי ההלכה השמורים לנו, מבטיחות כניסה נפרדת למהדרין ופעילות מתאימה, ולבסוף מתגלות פעם אחר פעם כרחוקות מאוד לצערנו מגדרי ההשקפה והצביון המוכרחים.

"מי שהקים לראשונה את ההכשרה המקצועית החרדית והוכיח שזה אפשרי היה המרכז החרדי, שמוביל בכל פרמטר עם רף לימודי פורץ דרך מחד, מול שמירה ופיקוח ללא פשרות על התכנים והמסלולים מאידך", מצהיר הרב אברהם הורן, מנכ"ל המרכז החרדי להכשרה מקצועית. "השילוב המיוחד הזה יוצר את החממה הגדולה והיחידה מסוגה בעולם החרדי ללימודי מקצוע.

"לראות אלפי בוגרים משלנו שמאיישים את המשרות הבכירות ביותר במשק, מאות תלמידים מאנ"ש שממלאים את כיתות הלימוד בשלוחות בלב הערים החרדיות ברחבי הארץ ועשרות מגמות הנדסאים שמורות, קורסים מסוננים ומסלולי הכשרה על טהרת הקודש - זה לדעת שהגשמנו את המטרה בגדול".

בימים אלה פותח המרכז החרדי להכשרה מקצועית את ההרשמה למגמות ההנדסאים המובילות ולעשרות המסלולים של שנת הלימודים תשפ"ה בכל הסניפים ברחבי הארץ.

מעוניינים במקצוע מבוקש בלי לוותר על ערכים?

כאן מתחילים >>

המרכז החרדי להכשרה מקצועית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד