י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
"הנחושת קצת השחירה"

הורי החטופה הי"ד קיבלו בחזרה את תכשיטיה: "משהו שיזכיר אותה"

לאחר שגופתה הובאה לקבורה, משפחתה של שני לוק שנחטפה קיבלה לידיה את התכשיטים שענדה ביום הטבח. "הם קצת השחירו, אבל נשמור עליהם כמו שצריך. ניצור מהם משהו שיזכיר אותה" אמר אביה

הורי החטופה הי"ד קיבלו בחזרה את תכשיטיה: "משהו שיזכיר אותה"
לוחמי צנחנים באזור בו נמצאו גופות החטופים צילום: דובר צה"ל

אביה של שני לוק הי"ד, שגופתה הוחזרה ארצה לפני כשבועיים לאחר שנרצחה בטבח 7 באוקטובר, סיפר על התכשיטים של בתו שקיבל בחזרה.

המשפחה קיבלה לידיה את התכשיטים שענדה שני באותו יום. "הקצינה המלווה שלנו הגיעה אלינו ונתנה לי מעטפה עם כל התכשיטים שלה. עגילי זהב, צמיד לרגל, וגם הצמיד המקורי שלה ממסיבת הנובה", סיפר אביה ל-Ynet, "הנחושת קצת השחירה, אבל אנחנו נשמור עליהם כמו שצריך. הם הדבר האחרון שנגע בה, ואנחנו ניצור מהם משהו שיזכיר אותה".

ניסים אמר עוד כי "בסך הכל התכשיטים נשמרו מעולה, כמו הגופה של שני. אני זוכר שניסיתי להבין איך הגופה חזרה במצב כל כך טוב. כאילו לא עברה כלום. רב אחד ניסה לתת לי הסבר: הוא אמר שאצל אנשים קדושים הגוף לא נרקב גם אחרי המוות. זה ההסבר היחיד שקיבלנו, אז אני הולך איתו".

כזכור כוחות צה"ל ושב"כ חילצו בעזה את גופתה, יחד עם גופותיהם של איציק גלרנטר, עמית בוסקילה ורון בנימין. הסרטון של שני נלקחת ללא רוח חיים לעזה בטנדר ובו מחבלי חמאס היה מהתיעודים הראשונים שהופצו ב-7 באוקטובר.

 

שני לוק חמאס מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד