י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
רמות אחרות

הדרום הפורח: פרויקט השקעה נדיר יוצא לדרך

עם מיקום אסטרטגי, מגדלי יוקרה ברמת גימור יוצאת דופן, מחירים אטרקטיביים והזדמנות נדירה להשקעה, 'רמות יורם' בנתיבות הופכת לשכונה הפופולרית והמבוקשת למשקיעים חכמים אשר חושבים למרחוק

הדרום הפורח: פרויקט השקעה נדיר יוצא לדרך
שכונת יוקרה צילום: יח"צ

יצאנו לסקר הזדמנות השקעה מצוינת בשכונת 'רמות יורם' בנתיבות, במגדלים המפוארים שנבנים בשכונה, אשר רבים כבר עטים לרכוש דירות ולקחת חלק במיזם היוקרה הממוקם בסמיכות לציון הבבא סאלי זיע"א.

מדוע זה קורה? יש לכך מספר סיבות טובות. ראשית, הדירות במגדלים כוללות שפע של אבזור, חדר כושר ומועדון דיירים, כמו גם מרכז מסחרי מתחת למגדל - מה שמעניק להן ערך רב יותר מדירה רגילה, אך יחד עם זאת הן מוצעות במחיר של דירה רגילה.

שנית, המיקום המצוין והסביבה הנהדרת מהווים מוקד משיכה עצום לאזור. הפרויקט שוכן סמוך לנחל בוהו בשכונת רמות יורם שנבנית בימים אלו ומשתרעת על פני שטח כ- 1,700 דונם וכוללת בתוכה שילוב הרמוני נהדר של טבע, מודרניות וקהילתיות יחד עם ריאה ירוקה של כ- 630 דונם עם אגם מלאכותי, גנים ירוקים, פארקים וגני שעשועים, שבילי אופניים ייעודים ועוד.

להשקעה חכמה, חייגו: 072-371-3480

יתרון בולט נוסף הוא החברה המשווקת - נכסים פלוס, לה ותק רב ומאות לקוחות מרוצים שנהנים מתשואות גבוהות ומחברה גדולה עם גב כלכלי יציב, אשר משווקת מזה שנים רבות, פרויקטים רבים ברחבי הארץ. החברה מספקת ללקוחותיה מחירים אטרקטיביים ביותר, משמעותית נמוכים מאשר אצל שאר הקבלנים באזור. גם תנאי התשלום נוחים במיוחד: 7% בזמן חתימה, 8% בקבלת ההיתר והיתרה בזמן האכלוס, ללא הצמדה למדד וללא הלוואת קבלן.

כמו כן, מיקומם של המגדלים הייחודיים והחדשים בלב שכונת רמות יורם הוא אסטרטגי להפליא - בקצה הרחוב הראשי של השכונה, על שדרה ראשית של שטחי מסחר עצומים​ וקרוב מאוד לעורקי תחבורה ראשיים, ביניהם כביש 25 והכניסה והיציאה מהעיר, כשדיירי המגדל יכולים ליהנוף מנוף נקי ויפהפה.

יח"צמגדלי יוקרה ברמות יורםצילום: יח"צ


נתיב להתפתחות

השקעה בנתיבות ובאזור הדרום כולו היא החלטה נבונה במיוחד בתקופה זו. האזור כולו מפותח ומשגשג, לרבות 40 חברות הייטק באזור באר שבע, אוניברסיטאות ומרכזי לימוד שונים, המושכים צעירים רבים, כשעלות הדיור הנמוכה יחסית באזור היא יתרון נוסף.

בתקופת המלחמה הנוכחית, ההשקעה באזור הדרום מהווה הזדמנות מצוינת למשקיעים חכמים, כפי שניתן לראות מהעלייה במחירי הדירות ובמכירות באשקלון ובכל הסביבה, כאשר מגמה זו צפויה להמשיך ולהתגבר לאחר תום המלחמה.

נתיבות עצמה חווה הגירה חיובית גדולה, עם 1,000 תושבים חדשים שהצטרפו לעיר בשנת 2023 בלבד. מחירי השכירות אף הם עולים בקצב מהיר: נתיבות רשמה את העלייה הגבוהה ביותר ברחבי הארץ - 7.5% בשנה האחרונה.

אין ספק שהצעת נכסים פלוס לרכישת דירה במגדלים החדשים בשכונת רמות יורם בנתיבות היא הזדמנות מצוינת להשקעה נבונה ורווחית, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. 

הון עצמי הדרוש להשקעה, החל מ-220,000 ש"ח​.

להשקעה חכמה, חייגו: 072-371-3480
 

נתיבות רמות יורם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד