י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
באישור מיוחד מהרשויות

הכירו: אלו השליחים שלכם אצל רבי שמעון השנה

למרות המצב: יהיה מי שיתפלל עליכם אישית במירון! מיוחד לשנת תשפ"ד - מכניסת ל"ג בעומר ועד צאתו, יעמדו שליחי קופת העיר בתוך מתחם המערה של רבי שמעון בר יוחאי, ויאמרו תהילים ברצף, עבור תורמי 'קופת העיר', זאת באישור מיוחד מהרשויות • כל הפרטים

הכירו: אלו השליחים שלכם אצל רבי שמעון השנה
שלוחים אצל ר' שמעון צילום: David Cohen/Flash90

בשורה מיוחדת להמוני בית ישראל החפצים ומשתוקקים להתפלל על ציונו של הרשב"י ביום ההילולא ל"ג בעומר. 

להעברת שמות לתפילת ל"ג בעומר ללא הפסקה הקליקו כאן>>>

לנוכח האיסור להגיע להר מירון בל"ג בעומר, על רקע המצב הביטחוני המתוח ומטחי הטילים והרקטות הנורים לאזור כמעט מדי יום, נשאר רוב הציבור בביתו, בצער ובלבד כבד על כך שאין אנו זוכים לעלות לציון המצוינת. 

אבל זה לא חייב להיות כך. גם השנה יש לכם אפשרות שהבקשה שלכם תדפוק על שערי התפילה בציונו של הרשב"י, במשך כל ההילולא, מתחילתה ועד סופה. יהודים צדיקים, תלמידי חכמים יראים ושלמים, שנבחרו לשמש כשליחים של 'קופת העיר', יעמדו שם, בציון הקדוש, ויתפללו ברציפות, הם יעשו משמרות, כדי שלא יהיה רגע אחד בלי תפילה, והם, תלמידי החכמים הללו, גם יזכירו בפרטות את שמותיהם של התורמים 'לקופת העיר', שם אחר שם, במתינות, עם דמעות בעיניים, עם תחינה הבוקעת מעומק הלב, עם עקשנות חזקה בתפילה לפתיחת שערי סייעתא דשמיא, קבלת התפילות והמשכת הישועות והשפע.

אמירת התהילים תתבצע על פי אישור מיוחד שנתנו הרשויות לשליחי 'קופת העיר', שיתייצבו החל מהשעה 20:00 במוצאי שבת, ליל ל"ג בעומר, ועד למחרת באותה השעה. ספר התהילים ייאמר פעם אחר פעם במשמרות, ובכל פעם לאחר סיום אמירת התהילים יזכירו שליחי 'קופת העיר' את שמות התורמים בפרטות, ויתפללו שימולאו כל משאלות ליבם לטובה ולברכה. 

אם גם אצלכם לא הכל מושלם, אם גם אתם מתמודדים עם קושי מסוים, כמו כל בני האדם האחרים, אם גם אתם הייתם רוצים ששערי השפע ייפתחו לכם, שהפרנסה תהיה טובה יותר, שהילדים יצליחו יותר בלימודים, שתהיה עליכם שמירה מיוחדת משמים – אסור לכם להחמיץ את ההזדמנות. הישועות והברכות עומדות הכן, צריכים רק להתפלל ולהתעקש בתפילה כדי לקחת אותן, כל מי שעיניו בראשו יודע שעל ההזדמנות הזאת, אסור לוותר!

ההרשמה פתוחה, וניתן כבר עכשיו להירשם כדי להיכלל בשמות שיוזכרו לטובה על הציון הקדוש ביום ההילולא, באמצעות תרומה בסך של 512 שקלים, כמניין רשב"י, ויזכו כל התורמים לבריאות, נחת והצלחה. 

להעברת שמות לתפילת ל"ג בעומר ללא הפסקה הקליקו כאן>>>
 

מירון לג בעומר ופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד