י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
מיניוואן יוקרתי

וויה דרים: יוקרה חשמלית ל-7 נוסעים • צפו בנסיעת מבחן

בישראל יש דגמים חשמליים רבים אבל רק מיניוואן יוקרתי אחד: וויה דרים הגיע לאחרונה לישראל. יצאנו לנסיעת התרשמות

וויה דרים: יוקרה חשמלית ל-7 נוסעים • צפו בנסיעת מבחן
מבחן יוקרה צילום: רן לוי

וויה דרים מערער את כל המוסכמות המוכרות על מיניוואנים. הוא רחוק מלהיות רכב מסחרי מוסב אלא וואן פאר יוקרתי שנוצר מתחילתו להעניק את נוחות הנסיעה הטובה ביותר לכל 7 הנוסעים שבו.

​לחצו כאן לפרטים נוספים>>>

צפו בנסיעת המבחן>>

מבחן דרכים צילום: רן לוי


בסיס גלגלים ארוך של 320 ס"מ יוצר מרחב פנים עצום המאובר בגימורי עילית ומבוצע ברמה גבוהה מאד. עושר רב של אבזור נוחות ופיצ'רים כמו בקרת אקלים רב אזורים המכסה על כל המושבים, מושבים עם חימום, אורור ואפילו עיסוי, דלתות צד ואחור חשמליות, מערכת שמע מושקעת ותאורת אווירה.

מתלי אוויר עם שינוי גובה מספקים חווית נסיעה נעימה במיוחד ובחזית תא נהג דיגיטלי מלא עם מסכים המשתרעים לכל רוחב הדשבורד ומספקים מידע שימושי רב וגם אפשרות להגדיר תפקודים רבים ברכב.

מהצד הדינאמי יש כוח והרבה! שני מנועים מספקים 434 כ"ס והנעה לכל הגלגלים – כך שאין עליה המסוגלת לאתגר את הרכב הזה ואם הכביש רטוב, ההנעה הכפולה משפרת את האחיזה והבטיחות. טווח הנסיעה הרשמי הוא 480 ק"מ ואפשר לטעון את הסוללה מעמדת טעינה מהירה בהספק של עד 113 קילו-וואט.

וויה דרים זה "המון רכב" ואם מסתכלים על הסביבה התחרותית שלו הוא גם נותן "המון תמורה". המחיר של 430 אלפי שקלים הוא זול במאות אלפי שקלים ממיניוואנים מקבילים בעלי רמת אבזור דומה ובהחלט דגם שיש לקחת בחשבון.

רוני נאק ווייה דרים נסיעת מבחן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד