י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

הרב דרוקמן זועם: "דבריי פורסמו בצורה מגמתית"

זקו רבני הציונות הדתית הגיב להקלטה שפורסמה בשמו ובה כביכול תקף את מפלגת הבית היהודי ונפתלי בנט

הרב דרוקמן. צלם:פלאש 90
הרב דרוקמן. צלם:פלאש 90

זקן רבני הציונות הדתית, הרב חיים דרוקמן, מגיב להקלטה שפורסמה בשמו בה לכאורה הוא מותח ביקורת על הבית היהודי.

״אתמול התקשר אלי אדם שהציג את עצמו כמי שתומך בבית היהודי אולם יש לו מספר שאלות לגבי השימוש בשירת נשים בקמפיין המפלגה ובעניין דבריו של המועמד רונן שובל.

"הסברתי לו באריכות כי יש קמפיין ויש מהות. העיקר הוא המהות שזו המפלגה, ונציגיה בכנסת ובממשלה. הסברתי לו באריכות שהבית היהודי היא המפלגה היחידה אשר מייצגת את הציונות הדתית והחיבור עם עם ישראל.

"גם בעניין המועמד רונן שובל הסברתי שדבריו בענין זה עומדים בניגוד לעמדת הבית היהודי, אולם יחד עם זאת הוספתי שהוא עשה הרבה למען ארץ ישראל ועם ישראל ולכן אף נפגשתי איתו בעבר״.

״לצערי אני מבין שהוטעיתי אתמול והוקלטתי ללא ידיעתי על ידי אדם שהתחזה לשואל תמים, והזדעזעתי לגלות שהוא כלל לא היה תמים, אלא במתכוון הקליט אותי ללא ידיעתי לשם פרסום הדברים בצורה מגמתית שלילית.

"אם סבור היה שזה מתוך יראת שמים, אז יראת השמים שלו צריכה בדיקה. אין בליבי כעס עליו, או על המפלגה ששלחה אותו ואני מוחל לו בלב שלם״ אמר הרב.

הרב הוסיף כי יו״ר הבית היהודי נפתלי בנט הוכיח בשנתיים האחרונות כיצד הצעיד את המפלגה ואת החזון של הציונות דתית להישגים מרשימים בעולם התורה, העשייה והחברה בחיבור עם עם ישראל ובאהבת התורה על עם ישראל.
דרוקמן מכתב בנט הכחשה מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד