י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
"סתימת פיות"

פייסבוק ואינסטגרם חסמו את תנועת צו 9

ברשתות הסירו סרטונים רבים של התנועה ואף השעו את פעילות החשבון. בצו 9 תקפו: "סתימת פיות לרוב מוחלט של העם"

פייסבוק ואינסטגרם חסמו את תנועת צו 9
פעילי תנועת צו 9 בפעילות צילום: תנועת צו 9

לאחר שניסו לפרסם סרטון ובו משפחות חטופים הדורשות לעצור את אספקת הסיוע לחמאס, בתנועת צו 9 גילו הבוקר (חמישי) כי חשבונם ברשתות החברתיות הוגבל והם אינם יכולים להעלות את הסרטון המדובר.

ברשת החברתית פייסבוק הוסרו מספר פוסטים של התנועה בטענה של "פגיעה מאורגנת וקידום פשיעה", וכמו כן נחסמה אפשרות התנועה לפרסם את העמוד. רשת אינסטגרם השעתה את פעילות העמוד של התנועה.

בצו 9 תקפו: "חברת מטא סותמת פיות לרוב מוחלט של העם שהבין ומסכים שאסור להעביר סיוע לחמאס בשעת מלחמה. הפגיעה המאורגנת היא לא של צו 9 ומשפחות החטופים אלא של ארגון הטרור חמאס. הדרישה היא שממשלת ישראל תוודא כי המשאיות הנכנסות לעזה לא תגענה ישירות לידיים של האויב".

בסרטון המדובר הוצגה הצהרה של משפחות חטופים בה ציינו כי הם מתנגדים להעברת משאיות הסיוע. "ישראל מעבירה סיוע לארגון הטרור חמאס", אמרה נגה אלפסי, אחייניתה של מיה גורן הי"ד מקיבוץ ניר עוז שגופתה נחטפה לרצועה בשבעה באוקטובר.

יעל סבריגו, אחיינית החטוף ליאור רודאיף שלפני כשבועיים נודע כי הוא נהרג עוד במתקפה הקשה וגופתו מוחזקת ברצועה, הוסיפה: "מי שמקבל ושולט בסיוע שולט גם ברצועה, ובסוף יקבע את גורל החטופים".

פייסבוק חמאס מלחמת חרבות ברזל צו 9

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד