י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
הוצגו תוכניות

השר מרגי באוניברסיטת אריאל: "נעמיק את שיתוף הפעולה"

שר הרווחה יעקב מרגי בביקור באוניברסיטת אריאל: "משרד הרווחה ימשיך ויעמיק את שיתוף הפעולה עם האקדמיה לטובת חיזוק מעמד מקצוע העבודה הסוציאלית ותחומי הרווחה בישראל"

השר מרגי באוניברסיטת אריאל: "נעמיק את שיתוף הפעולה"
השר מרגי בסיור באוניברסיטת אריאל צילום: באדיבות המצלם

שר הרווחה והביטחון החברתי, יעקב מרגי, ומנכ"ל משרדו ינון אהרוני, ערכו ביקור באוניברסיטת אריאל במטרה להעמיק את שיתוף הפעולה בין המשרד לאוניברסיטה בתחומי הרווחה.

בפתח הביקור קיבל השר סקירה מקיפה על האוניברסיטה, אתגריה והישגיה האקדמיים מפי הרקטור פרופ' אלברט פנחסוב, שהודה לשר על הביקור.

לשר הוצגו ע"י הסגל האקדמי תכניות דגל ופרוייקטים מיוחדים של המחלקה לעבודה סוציאלית ודקנט הסטודנטים באוניברסיטה, ביניהם תוכנית שילוב סטודנטים על הרצף האוטיסטי - הראשונה מסוגה בישראל.

השר סייר גם במרכז להתפתחות הילד החדש, שנפתח לאחרונה במרכז השיקום לחייל ולמבוגר המשויך לאוניברסיטה.

בתום הביקור ציין השר מרגי כי הוא מכיר ומעריך את העבודה הנעשית באוניברסיטה בתחומים השונים עוד מתפקידו כיו"ר ועדת החינוך בכנסת, ואמר: "האקדמיה צריכה להיות מחוברת לחברה. האתגר הוא למתג מחדש את מקצועות הרווחה והפרא-רפואיים ולשפר את השכר והמעמד של העוס"ים. אוניברסיטת אריאל עושה עבודה מכובדת בתחום הזה ומפתחת יזמות וחדשנות. נעשה זאת יחד".

השר מרגי הוסיף כי הוא מאמין בחשיבות שיתופי הפעולה בין האקדמיה והממשלה לקידום תחומי הרווחה והשיקום בישראל: "שיתוף הפעולה בין האקדמיה למשרד, הוא חשוב מאוד לקידום תחום הרווחה ומקצוע העבודה הסוציאלית. משרד הרווחה ימשיך ויעמיק את שיתוף הפעולה עם האקדמיה".

יעקב מרגי אוניברסיטת אריאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד