י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
מהלך מבריק וחדשני

מהפכה של שמחה בעולם החתונות החרדי

האם זהו הפתרון למשבר החתונות? מהם הסיכויים של זוגות צעירים לרכוש דירה נורמלית בלי לאמלל את ההורים? 'קרנות תשרי' מציעה מהלך מבריק וחדשני. התגובות נלהבות

מהפכה של שמחה בעולם החתונות החרדי
שמחה אמתית צילום: יח"צ

בואו נודה על האמת: האירוע שהיה אמור להיות שיא השמחה בחיי המשפחה – מהול בעצב. האב יוצא ללוות את בתו לחופה, כולם מחייכים, האורות זוהרים, ההבזקים מתקתקים, הנרות דולקים, דמעות האושר זורמות במורד הלחיים, אבל  הלב של אבא כבד. הוא יודע היטב שאין לו אפילו רבע מהסכום שהתחייב. מחר הוא צריך לפרוע את השטר. ואם לא די, הוא רואה את הבנות הבאות בתור עומדות נרגשות, והוא מבין שהוא רק בתחילת הדרך.

ליצירת קשר השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם>>

סחרחורת, מועקה. החזה כואב. הוא רחוק מאוד מהשמחה שהוא אמור להיות שרוי בה. וכך הולכים אבות רבים לנישואי בנותיהם, כשכאבם בליבם וצהלתם על פניהם.

ישנם שני יזמים בולטים בתחום: ר' משה מונטג שכעשרים אלף יח"ד בבית שמש נזקפות לזכותו, ועוד כשני מיליארד ₪ הלוואות לדיור הוענקו לזוגות באמצעות הגמ"ח המרכזי בתקופת ניהולו. ר' עקיבא זורייבין הוא קבלן ויזם נודע ובעל שם בפרויקטים רבים למגזר ומחוצה לו. יחד הם שותפים לפתרון מוצלח שיוכל להקל משמעותית על רכישת הדירה על ידי הזוגות הצעירים. שניהם מיזמי חברת 'קרנות תשרי' שגייסה סכומי ענק מהגופים המוסדיים ומנוהלת בידי אנשי עסקים בעלי שם, במטרה לתת משכנתאות לרכישת דירה, תוך התאמה לדרישות המגזר החרדי. ההלוואה נועדה לחמש שנים, מתוך הבנה שלאחר חמש שנים הזוג הצעיר יתבסס, האישה תמצא עבודה, הבעל ילמד בכולל מסודר, ויש ביכולתו לקחת על עצמו את החזר המשכנתא מההורים. בנוסף, הדרישה היא להביא מהבית פחות מ-14% מעלות הדירה!

 שימו לב לבשורה הבאה: כאשר אתם באים לקחת משכנתא מהבנק, אתם צריכים להוכיח יכולת החזר מעשית. לעומת זאת, ב'קרנות תשרי' מכירים גם בהכנסה פוטנציאלית. זו בשורה חסרת תקדים! משום שאם הבחורה העומדת להינשא לומדת למשל מחשבים, וכרגע היא מכניסה אפס שקלים, החברה מכירה בהכנסה הפוטנציאלית שלה, והיא יכולה להיות רשומה כלווה. בעגה המקצועית זה נקרא חיתום חכם.

המטרה היא לאפשר רכישת דירות, מבלי להסתכן בבריאות, ובעיקר, להחזיר את השמחה הגדולה בנישואי הילדים. אתה מחתן את הבת שלך, ויודע שיש לך כתובת להתקשר מחר בבוקר. יש מי שישמע אותך, ויתאים לך את ההלוואה המותאמת בשבילך. קרנות תשרי יבנו לך את הגשר – עד שהזוג יעמוד על הרגליים.

קרנות תשרי משה מונטג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד