י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
סיפוק רב

אושרה הדלקת הרבבות של המשפיע רבי אלימלך בידרמן בבית שמש

הדרך לאישור לא הייתה קלה ודרשה מעורבות ישירה של מוטי בבצ'יק רמ"ט שר השיכון מול כלל משרדי הממשלה, המשטרה וכוחות הבטחון / אמש זימנו אל הרה"צ אלימלך בידרמן את בבצ'יק יחד עם יו"ר אגודת ישראל בבית שמש חנוך דרנגר שבירך אותם: "יש לכם חלק וזכות עצומה בכל הרפואות והישועות שיהיו למשתתפי ההילולא דרשב"י"

אושרה הדלקת הרבבות של המשפיע רבי אלימלך בידרמן בבית שמש
בבצ'יק ודרנגר אצל הרה"צ בידרמן צילום: באדיבות המצלם

סיפוק רב בקרב מבקשי ד' הדבקים בדרכי התנא האלוקי רשב"י, עם השגת האישור המיוחל לקיום ההילולא המרכזית בבית שמש בראשות המשפיע הרה"צ רבי אלימלך בידרמן בל"ג בעומר הקרוב, זאת לאחר השלמת כלל הפעולות הנדרשות בשטח וסידור ההליכים על ידי לשכתו של השר גולדקנופף מול משרדי הממשלה וגופי הבטחון וההצלה השונים.

הידיעה על המעמד המתוכנן התפרסמה לפני מספר שבועות, כאשר בקרב תושבי בית שמש ולא רק שם קיבלו זאת בהתרגשות רבה, אבל ככל של"ג בעומר התקרב נוכחו המארגנים כי אין אישור תקף בידם, זאת לנוכח פרק הזמן הקצר להיערכות לקיום האירוע מאז הובהר סופית כי השנה, עקב המצב הבטחוני, לא יוכלו המוני בית ישראל לעלות ולפקוד בדבר ישועה ורחמים את הציון באתרא קדישא מירון.

המארגנים פנו לסגן ראש העיר בית שמש חנוך דרנגר שהכניס מיד לתמונה את שר השיכון יצחק גולדקנופף ורמ"ט משרדו מוטי בבצ'יק שהפעילו את כל קשריהם מול כל משרדי הממשלה הנוגעים להסדרת האישורים השונים למעמד המרכזי.

הפעילות הנמרצת החלה במוצאי שבת, כאשר בהתערבות השר לביטחון פנים איתמר בן-גביר, קיבלו בלשכת גולדקנופף את האישור העקרוני. ביום ראשון עם בוקר התקיים סיור במתחם ההילולא יחד עם ראש העיר שמוליק גרינברג, סגנו חנוך דרנגר, ובכירים נוספים מהעירייה, כאשר אליהם מצטרפת צמרת הפיקוד של משטרת מחוז ירושלים, בראשות מפקד מרחב ציון רונן עובדיה ואלון וינשטיין מפקד תחנת משטרת בית שמש. מארגני המעמד הבטיחו והתחייבו בכתב לעמוד בכל התנאים הנדרשים, וכך האישור להקים את הטריבונות (הפראנטשע'ס) עליהם יוכלו לעמוד רבבות המשתתפים החל לצאת לדרך.

אמש, אור ליום שישי, הזמין הרה"צ אלימלך בידרמן את רמ"ט השר גולדקנופף מוטי בבצ'יק יחד עם יו"ר אגודת ישראל בבית שמש חנוך דרנגר, ובירך אותם על הפעילות המאומצת לקיום ההילולה כמתוכנן: "יש לכם חלק וזכות עצומה בכל הרפואות והישועות שיהיו למשתתפי ההילולא דרשב"י", אמר כשהוא מוסיף ומרחיב בדברי תורה ואמונה מתורתו של רשב"י ובזכות שיש לנוטלים חלק בהילולא דיליה.

יו"ר אגודת ישראל בבית שמש חנוך דרנגר ביקש להביע את הערכתו ותודתו לשר השיכון יצחק גולדקנופף ולרמ"ט מוטי בבצ'יק על התגייסותם המלאה להצלחת המעמד הגדול: "ההחלטה לערוך את המעמד בבית שמש הגיעה בעקבות המצב הביטחוני בצפון הארץ שאף אחד לא יכול היה לצפות אותו מראש. יש לשבח את ההבנה שגילו בצמרת הפיקוד של המשטרה ומכבי האש, הדרך נסללה לערוך את המעמד הגדול, ונתפלל יחד שהמעמד הגדול יאיר את עיני כל ישראל באורו של הרשב"י".

המשפיע רבי אלימלך בידרמן מוטי בבצ'יק בית שמש הדלקה בלג בעומר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד