י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
מעניש על ההכרה

שר החוץ: ינותק הקשר בין נציגות ספרד לפלסטינים

שר החוץ החליט לנתק את הקשר בין הנציגות הספרדית בישראל לבין הפלסטינים, ולאסור על הקונסוליה הספרדית בירושלים לתת שירות לפלסטינים מיהודה ושומרון

 שר החוץ: ינותק הקשר בין נציגות ספרד לפלסטינים
חיילים בגדה המערבית צילום: Nasser Ishtayeh/Flash90

שר החוץ ישראל כ"ץ החליט לנתק קשר בין הנציגות הספרדית בישראל לבין הפלסטינים ולאסור על הקונסוליה הספרדית בירושלים לתת שירות לפלסטינים מיו"ש - בעקבות הכרת ספרד במדינה פלסטינית והקריאה האנטישמית של סגנית ראש ממשלת ספרד.

השר כ"ץ: "בעקבות הכרת ספרד במדינה פלסטינית וקריאתה האנטישמית של סגנית ראש ממשלת ספרד שלא להסתפק בהכרה במדינה פלסטינית 'ולשחרר את פלסטין מהנהר ועד הים' - החלטתי לנתק את הקשר בין נציגות ספרד בישראל לבין הפלסטינים ולאסור על הקונסוליה הספרדית בירושלים לתת שירות לפלסטינים מיו"ש".

השר הוסיף: "אם הבורה מלאת השנאה הזאת רוצה להבין מה באמת האיסלאם הרדיקלי רוצה, שתלך ללמוד על 700 שנות שלטון איסלאמי באל אנדלוס - ספרד של היום"

כזכור סגנית ראש ממשלת ספרד, יולנדה דיאז, אמרה בהצהרה כי "פלסטין תשוחרר מהנהר לים", סיסמה שפירושה מחיקת ישראל מהמפה. בתגובה, שר החוץ ישראל כ"ץ החליט לנתק את הקשר בין נציגות ספרד בישראל לבין הפלסטינים ולאסור על הקונסוליה הספרדית בירושלים לתת שירות לפלסטינים מיהודה ושומרון.

דיאז האנטישמית אמרה כי ספרד חייבת ללחוץ על האיחוד האירופי לבטל את כל ההסכמים עם ישראל, שמבצעת "פשעי מלחמה ורצח עם ברצועת עזה". שר החוץ של האיחוד האירופי, ג'וזפ בורל, אמר כי הכרה במדינה פלסטינית "אינה מתנה לחמאס".

 

מלחמת חרבות ברזל חמאס ספרד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד