י' סיון התשפ"ד
16.06.2024
בראשות גדולי ישראל

גם השנה תוכלו להרגיש אווירת ל"ג בעומר במירון 

באור הרשב"י יערכו ביום ל"ג בעומר את הילולת הרשב"י המרכזית בירושלים במעמד הראש"ל-הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי ראובן אלבז. באולם "ויאמר יצחק" ברחוב שמעון הצדיק 23 

גם השנה תוכלו להרגיש אווירת ל"ג בעומר במירון 
אור הרשב"י צילום: ללא

המקום היחיד בו תוכלו גם השנה לחוות ולהרגיש גם השנה את אווירת השמחה של ל"ג בעומר במירון

ביום ראשון הקרוב, ל"ג בעומר תשפ"ד  צפויים המוני עם מירושלים ומכל רחבי הארץ להגיע ולקחת חלק באירוע מרומם ומעורר השראה - מעמד סיום ספר הזוהר העולמי ומעמד הילולא מפוארת לכבוד התנא האלוקי רבי שמעון בר יוחאי זיע"א.

המעמד הגדול יערך באולם ובחצר בית המדרש הידוע "ויאמר יצחק" ברחוב שמעון הצדיק 23, תתקיים בהשתתפות ובהכוונת מרן הראשון לציון הרב הראשי לישראל הגאון רבי יצחק יוסף, מרן ראש ישיבת אור החיים הגאון רבי ראובן אלבז, ובהשתתפות גדולי התורה, ראשי הישיבות ורבני הקהילות מכל החוגים והעדות. 

בשעה 15:30 אחר הצהריים ייפתחו דלתות המתחם בפני הקהל הרחב הצמא לדבר ה', ובמשך שעות ארוכות יוכלו המשתתפים להשתתף במעמד הגדול של החיבור לתורת רשב"י שסודותיה נתגלו בספר הזוהר הקודש. 

רגע השיא של האירוע הוא המעמד העולמי של סיום לימוד הזוהר הקדוש על ידי מרן הראש"ל-הרב הראשי הרב יצחק יוסף שליט"א. בד בבד תיערך הילולא רבתי עם שירה וזמרה לזכרו ולכבודו של התנא האלוקי רשב"י, שיום פטירתו ל"ג בעומר הפך מאז ומעולם ליום של עליה והתעוררות בכל תפוצות ישראל. במעמד יעתירו בתפילה לשובם של החטופים ולשלומם של הפצועים ולישועת ישראל.

אור הרשב"י צילום: ללא

ינעימו גדולי בעלי המנגנים ואמני הרגש: יואלי דיקמן, חיים ישראל, זאנוויל ויינברגר, בנצי שטיין, בנצי קלצקין ומקהלת "נשמה", שיבצעו שלל ניגונים חדשים גם ישנים מעניינו של יום ההילולא.

במקביל, יוכלו ילדי ישראל הטהורים לחגוג את הגיעם לגיל שלוש במתחמי חלאקה ייעודיים שיוקמו במקום, ואילו לציבור הנשים תותקן רחבה  ומרווחת עם מסכי וידאו ענקיים.

האירוע יועבר בשידור חי למוקדים רבים ברחבי הארץ. במהלך האירוע יהיה ניתן להעביר שמות לתפילה בציון הרשב"י במירון. 

מארגני האירוע מטעם "אור הרשב"י מסרו. "זוהי זכות גדולה עבור כל אחד ואחת מאיתנו להתחבר למהות המיוחדת של היום הזה, לדבוק בתורתו המופלאה של רבי שמעון ולחוש את השפע האלוקי השופע ממנה", הם אומרים. "ויהי רצון שכוחו של אותו צדיק יגן עלינו ועל כל ישראל, ושנזכה בזכות ההתעלות וההתקדשות שלנו לראות עין בעין בישועת עמו ובגאולתו השלמה".

אור הרשב"י רבי יצחק יוסף שידור חי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד