י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
מירון של ירושלים

והשנה בל"ג בעומר: רבבות אלפי ישראל במתחם ענק ב'שנלר'

ל"ג בעומר תשפ"ד – ייחקק בהיסטוריה כפי שלא היה מעולם - אירועי הוד ומיזמים עולמיים של מוסדות 'אור הרשב"י' יאפיינו את יומא דהילולא * התכנית הכובשת: 'איתכנשו' * 52,000$ ללומדי התורה * מתחם 'נעילת היום' עם לימוד הזוהר בראשות צדיקי הדור שליט"א * פעילות עם 'משכני' לבחורי הישיבות * לצד 'קו נכספתי' והפצת 'שלהבת אור הרשב"י'

והשנה בל"ג בעומר: רבבות אלפי ישראל במתחם ענק ב'שנלר'
אור הרשב"י צילום: ללא

מקבץ של המיזמים ואירועי ההוד השנה ע"י אור הרשב"י:

המעמד המרכזי של לימוד הזוהר עם גדולי ישראל ו'נעילת היום' עם רבבות אלפי ישראל במתחם הענק ב'שנלר' שבירושלים
במתחם 'שנלר' שברחוב מלכי ישראל בירושלים, הוקם מתחם ההילולא הענק של 'אור הרשב"י', ולעת נעילת יומא דהילולא ייערך בו מעמד נורא הוד שיחתום את היום הנשגב. המדובר הוא במעמד חסר תקדים בו ילמדו רבבות ישראל את הזוהר הקדוש יחד עם מרנן גדולי ישראל שליט"א. המעמד יתחיל בשעה 17:00 אחה"צ, כאשר כל הבאים למעמד יתקבלו במאור פנים ויקבלו קונטרסים של ספר ה'זוהר הקדוש'.

לאחר ההתכנסות, ייכנסו מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א בהדרת כבוד, ויחד עם כלל הציבור יעסקו בתורת הזוהר הקדוש. אחר כמחצית השעה ייערכו הסיומים הכבירים ברוב רגש ודבקות עילאית. כ"ק מרן אדמו"ר מתולדות אהרן שליט"א יסיים את ספר הזוה"ק בדיבורי קודש ובריקודין קדישין. המשפיע הגאון הצדיק רבי יצחק משה ארלנגר שליט"א ילמד עם הציבור את האידרא זוטא בהתעוררות רבה.

לאחר מכן, המשפיע הגה"צ רבי אלימלך בידרמן שליט"א ישא דברים חוצבי להבות עד טרם השקיעה במעמד נעילה רווי רגשות קודש עם קול שיר ורנן, ניגוני דבקות וכיסופין, כאשר כל הנפשות שוקקות להתחבר ולהתדבק באורו וכוחו של התנא האלוקי. המעמד הנעלה יתקיים יחד עם בעלי נגן הנודעים לתהילה, כיאה לכבוד יומא דהילולא קדישא. ב'אור הרשב"י' מציינים כי מושקע בהכנות המקום ובתפעולו השקעה רבה בכדי שכל אחד יוכל להתעלות כראוי ביישוב הדעת. מלבד ההשקעה העצומה בהכשרת המקום ובבנייתו, יוגש לציבור הקדוש כיבוד כראוי, ומאות סדרנים יסייעו לכל אחד ככל שיידרש.  

הגרלת 52,000$
בשורה מרעננת לעידוד הלימוד בימי ל"ג בעומר: כל לומדי התורה שילמדו לכל הפחות שעה בימי ההילולא ועד עת צאת ל"ג בעומר, מצטרפים בהערכה וללא עלות להגרלת ענק על הסכום האגדי של 52,000$ במזומן, שיועבר לאחד מלומדי התורה. חשוב לציין כי על כל שעת לימוד נוספת מקבלים כרטיס הגרלה נוסף. כך שתוכל להזין את כל מספר שעות הלימוד ובכך להיכנס מספר פעמים להגרלת הענק. ההגרלה עצמה תתקיים במעמד הנעילה העילאי בראשות גדולי הדור שליט"א בירושלים, ויועבר בשידור חי ב'קו נכספתי'. הזוכה יקבל עדכון אישי, ויהיה ניתן להתעדכן גם ב'קו נכספתי' 0733-134-600.

רוצה לחיות בהתקשרות ובדבקות אלוקית? הצטרף ל'אִתְכַּנְּשׁוּ' – חבורות הזוהר:
הרעיון הייחודי של 'איתכנשו' הוא לימוד באופן של גיבוש 'חבורות זוהר' ובהם 38 חברים בחבורה, כאשר כל אחד מהם מקבל חיי רוממות ודבקות אלוקית, בזכות ההתקשרות לזוה"ק. כל אחד מבני החבורה מקבל הספק אישי של דף ליום בסדר דפים שאין לזולתו, וכך מסיימים בכל חודש את כל הזוהר הקדוש. כל אחד באופן אישי זוכה לסיים אחת לשלוש שנים.  שימו לב: ניתן לבחור חבורות של עמוד ליום, בהם מסיימים את הזוהר פעם בחודשיים. לימוד הזוהר, כידוע בשם צדיקי הדורות זיע"א מועיל ומעורר רחמים גם כשהוא רק כ'קריאה' וללא הבנה, ומשכך, קריאת הזוהר בהספק היומי משוערת בכחמש דקות בלבד! בכדי להנגיש את אופן הלימוד, ההצטרפות ופרטי סדר הלימוד היומי ב'אִתְכַּנְּשׁוּ' הם ב'קו 'איתכנשו' במערכת טלפונית ייחודית שמספרה 03-30-66666. המערכת נפתחה לציבור וניתן כבר כעת להצטרף ולהימנות על בני החבורות.

חשוב לציין כי כל המצטרפים עד עת נעילת ל"ג בעומר, נכנסים 3 פעמים להגרלת הענק של אור הרשב"י ע"ס של 52,000$

התעוררות רבתית לבחורי הישיבות:
החל משבת קודש יתקיים תכנית התחזקות והתעלות לימוד התורה לכלל בחורי הישיבות והקהילות, בשיתוף יחד עם הארגון הנודע "משכני". רבבות בחורי החמד יעסקו בתורה, ויוסיפו אף בלימוד הזוהר הקדוש מקונטרס ייחודי שיודפס עבורם. עבור הצלחת והתעלות הבחורים, יתקיימו הגרלות ענק לבחורים שישתתפו במבצע האדיר, כאשר הזכיות הן גם באופן פרטי, כשהזוכה מקבל עבורו שי מושקע בעל ערך רב, וכן יהיו לראשונה זכיות מקוריות וגדולות, כאשר קבוצות שלמות של 'חבורות' וקהילות יקבלו כשי את האפשרות לעלות וליראות ולהתארח במירון באופן מופלא.  

'שַׁלְהֶבֶת אוֹר הֲרַשְׁבִּ"י - אוֹר מֻפְלָא':
ספרי הוד ייחודיים הופצו חינם במאות נקודות חלוקה, ובהם התעוררות רבתית בלימוד פנימיות תורת הרשב"י. נוכח ההשתוקקות והצימאון האדיר של רבבות אלפי ישראל, הספר הופץ בכמות רחבה יותר, וימי ההפצה הורחבו מעבר למפורסם מראש. בספר המופלא, ליקוטים על מעלת רשב"י, קטעי זוהר, תפילות וזמירות ליומא דהילולא. 'שלהבת – אור מופלא' הופץ כאמור לזיכוי הרבים וללא עלות בנקודות החלוקה כפי שפורסם.

לג בעומר שנלר אור הרשבי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד