י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
כל התגובות

נתניהו על גופות החטופים שחולצו: "מחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה"

הבוקר פורסם כי צה"ל ושב"כ חילצו הלילה את גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז הי"ד, שנרצחו ב-7 באוקטובר. ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיב על חילוץ גופות החטופים מרצועת עזה ואמר: "יש לנו חובה לאומית ומוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב את חטופינו - החיים והחללים".

נתניהו על גופות החטופים שחולצו: "מחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה"
ראש הממשלה בנימין נתניהו צילום: באדיבות

במערכת הפוליטית הגיבו בצהריים (שישי) בכאב לאחר שהותר לפרסום כי גופותיהם של החטופים חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדז חולצו הלילה במבצע משותף של צה"ל ושב"כ.

ראש הממשלה בנימין נתניהו מסר: "יחד עם ישראל, רעייתי שרה ואני מרכינים ראש ביגון עמוק, ומחבקים את המשפחות האבלות בשעתן הקשה. יש לנו חובה לאומית ומוסרית לעשות כל שביכולתנו כדי להשיב את חטופינו - החיים והחללים - וכך אנו עושים. אני משבח את כוחות צה"ל וכוחות הביטחון שפעלו באומץ רב בלב שטח האויב, כדי להשיבם למשפחותיהם ולקבר ישראל".

שר החוץ ישראל כ"ץ מסר: "בשעה קשה זו אני מבקש לחבק ולמסור תנחומים למשפחותיהם של חנן יבלונקה, מישל ניסנבאום ואוריון הרננדס זכרונם לברכה.

בזכות הרחבת הפעולה שלנו ברפיח, ג'באליה ואזורים נוספים ברצועת עזה כוחות הביטחון הגיבורים הצליחו להשיב את חנן, אוריון ומישל לקבורה באדמת ישראל.

השבת החטופים לבני משפחותיהם, החיים ואלו שאינם בחיים, היא החובה המוסרית הראשונה במעלה".

השר יואב בן צור הגיב: "הלב מתרסק עם הבשורה המרה על מציאת גופותיהם של החטופים מישל ניסנבאום, אוריון הרננדז וחנן יבלונסקי הי״ד שנרצחו באכזריות קורעת לב.

לצד השכול הכבד מנשוא, גאה בלוחמי צה״ל שחירפו את נפשם בשביל להביאם לקבר ישראל ולתת מעט נחמה לבני המשפחות שיוכלו להתייחד עם יקיריהם. המציאות האכזרית שהחטופים עוברים בשבי החמאס, זה הכאב הכי גדול שפקד את מדינת ישראל. יש לנו אחריות ונעשה הכל בשביל המטרה הקדושה להביאם ארצה".

סגן שר החקלאות ח"כ משה אבוטבול הגיב: "הלב דואב וכואב ושותת דם. עם קבלת הבשורה על מציאתם של  שלשת החטופים מישל ניסנבאום, אוריון הרננדס, וחנן יבלונקה ז"ל. שנרצחו על ידי הטרורסטים הנאצים בשבי  החמאס.

אני שולח תנחומים וחיבוק ענק בשעות קשות אלו, למשפחות היקרות שאיבדו את היקר להם מכל. ומבקש לחזק חייל צה"ל, שמוסרים נפש בשטח האויב, בכדי להציל את החטופים ולהשיבם לביתם במהרה".

 

 

 

מלחמת חרבות ברזל בנימין נתניהו חטופים עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד