י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
דיפלומטים בכירים

משפחות החטופים בעלי אזרחות זרה נפגשו עם שגרירים ודיפלומטים בינלאומיים

נציגי משפחות חטופים בעלי אזרחות זרה נפגשו עם 15 שגרירי מדינות המוצבים בישראל. 125 החטופים, שנמצאים 231 ימים בשבי החמאס, הם חלק מ-24 לאומים שונים וחמש דתות

משפחות החטופים בעלי אזרחות זרה נפגשו עם שגרירים ודיפלומטים בינלאומיים
כיכר החטופים בגרמניה צילום: Nicolai Froundjian Photography

שגריר גרמניה בישראל סטפן זייברט אירח בשגרירות גרמניה בתל אביב ביום שישי מפגש של משפחות חטופים בעלי אזרחות נוספת לאזרחות הישראלית עם 15 שגרירי מדינות המוצבים בישראל ודיפלומטים בינלאומיים בכירים. זוהי הפעם הראשונה שבה נפגשו הדיפלומטים יחד, ובמהלך הפגישה סוכם, כי הפורום ימשיך להתכנס באופן קבוע עד להשבת החטופים.

את הפגישה יזמה ואירגנה אמילי מואטי, ראש צוות דיפלומטיה במטה המשפחות, במטרה להדגיש את הדחיפות בהחזרת החטופים ולגייס תמיכה בינלאומית לשחרורם המיידי וללא תנאי.

125 החטופים, שנמצאים 231 ימים בשבי החמאס, הם חלק מ-24 לאומים שונים וחמש דתות. 

השגרירים שנכחו בפגישה הבוקר היו של מדינות: אוסטריה, ברזיל, בולגריה, קנדה, דנמרק, צרפת, גרמניה, פורטוגל, סרביה, רומניה, תאילנד, בריטניה, ארגנטינה, פולין וארה"ב.

הנוכחים הבהירו למשפחות את מחויבותן של המדינות אותן הם מייצגים להמשיך ולתמוך במשפחות עד השבת החטופים. הם חזרו על קריאתם לשחרור מיידי וללא תנאי של כל החטופים והתחייבו לשמור על קשר הדוק ומתמיד עם המשפחות, כפי שעשו מאז השבעה באוקטובר.

גרמניה שטפן זייברט חטופים מלחמת חרבות ברזל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד