י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יריד הנדל"ן מציג: בית בהישג יד

אלפי משפחות השתתפו ביריד הנדל"ן החרדי הראשון מסוגו, שנערך בהשתתפות עשרות חברות בבנייני האומה בירושלים

יריד הנדל"ן מציג: בית בהישג יד



אין מילים שלא נכתבו ונאמרו בנושא מצוקת הדיור בציבור החרדי, אין עיתונאי שלא הקליד רצף של משפטים, ידיעות וכתבות שהמשותף לכולם הוא תסכולם העמוק של כל זוג חרדי המבקש לרכוש דירה בין עם עבור משפחתו הענפה ובין אם עבור ילדיו העושים צעדים ראשונים בבניית ביתם. לכל מי שדעה בקדקודו יש גם סל של עצות להשיא לכל הנוגעים בתחום, אבל פתרונות אמיתיים? אותם קשה יותר למצוא.

ביום ראשון השבוע הצביעו אלפי משפחות מהציבור החרדי ברגליים כשנהרו ליריד הנדל"ן במרכז הקונגרסים בנייני האומה ירושלים, שהתקיים לראשונה בישראל עבור הציבור החרדי כדי לקבל מידע ולהיחשף להצעות אטרקטיביות במיוחד בנושא הדיור. את המיזם החדשני שיווקה חברת "גשרים – שיווק ממוקד" והפיקה חברת "בית בישראל".

ביריד השתתפו עשרות חברות מובילות במשק שהציגו פרויקטים בכל רחבי הארץ – אלעד, אשקלון, בית שמש, ביתר עילית, בת ים - קריית באבוב, חריש, ירוחם, ירושלים - נווה יעקב וגבעת זאב, לוד - אחיסמך, נצרת עילית - הר יונה, עמנואל, קריית גת, תל ציון ועוד.

בין החברות המשתתפות: אדמה, נווה הפסגה, בטוחה, נופים, אמרלד הייטץ, לגור ברמה, די.סי.אן, גור בארץ, חיש נופי ישראל, סאן חן, אי. די אר, און ליין נכסים, גפן פוריה, רם ישראל, נול, הרי זהב, קבוצת מזרחי, ש.א.ג. (וולול), לב הרמה, דונה, חיים זקן, נתיב פיתוח, י.ד כהן, לב טוב, אפיקים רוזנטלר, פלטרין שיווק נדל"ן.

כמו כן, הושם דגש על פתרונות מימוניים בשיתוף עם בנקים וחברות ליעוץ משכנתאות כמו בנק הפועלים, בנק טפחות, יעד משכנתאות, סמארט משכנתאות ועוד.

ביריד אף נערך פאנל בו הועלו סוגיות בוערות בנושא הנדל"ן והועלו רעיונות ריאליים שיובילו לפתרונות אפשריים.

היריד התברר כאחת ההצלחות בתחום הירידים במגזר החרדי הן בקרב אלפי המשתתפים שגדשו את המקום וגילו התעניינות אמיתית בכל הפרויקטים שהוצעו למכירה והפתרונות המימוניים וכן בקרב המציגים ביריד שזכו לחשיפה יוצאת דופן. אלו וגם אלו ביקשו לשחזר את ההצלחה ואמנם, חברת גשרים בשיתוף בית בישראל כבר הודיעה על קיומו של יריד דומה בעז"ה מיד לאחר חג סוכות הבא בו תורחבנה האפשרויות לשיתופן של חברות נוספות שתבענה רצון להיות חלק מההצלחה.
דיור בית יריד הצלחה ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד