י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
"לנו יש יעדים"

השר נגד האולטימטום של גנץ ואיזנקוט: "אם הם רוצים לעזוב - אהלן וסהלן"

השר דוד אמסלם יצא נגד האולטימטום של גנץ ואיזנקוט וטען כי על הממשלה לא להירתע ממנו. על אחריות הממשלה לטבח ענה: "הרמטכ"לים האחרונים אשמים במצב"

השר נגד האולטימטום של גנץ ואיזנקוט: "אם הם רוצים לעזוב - אהלן וסהלן"
השר דודי אמסלם נואם במליאה צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

דוד אמסלם, השר לשיתוף פעולה אזורי, התראיין ל"חדשות 12" וטען כי ההכרה במדינה פלסטינית מצד מדינות שונות והדיונים בבית הדין בהאג אינם קשורים לממשלה: "זה קשור למצבו של עם ישראל. הותקפנו ב-7.10 והחזרנו מלחמה - אומות העולם מתנהלות לפי האינטרסים שלהן, זה לא חשוב איזה ממשלה הייתה". 

כשנשאל על אחריותו של ראש הממשלה למחדל 7.10, אמר: "כמה חודשים לפני, שאלנו מה קורה בעזה ואמרו לנו שהחמאס מורתע - הקשב היה לנושא הצפוני בכלל. מה שקרה ב-7.10 זה ליקוי מאורות עצום שאני לא יודע להסביר אותו, אבל התוצאה שלו היא קריסה אסטרטגית. הרי אם הצבא היה משאיר שם שתי חטיבות טנקים - נגמר האירוע. מי שאשם במצב הוא כל מי שהביא את צה"ל לאן שהוא נמצא - ואלו הרמטכ"לים האחרונים".

על הצהרת השר גלנט לגבי היום שאחרי: "שר של הליכוד בממשלת ליכוד, בוודאי שר ביטחון, שתוקף את ראש הממשלה במסיבת עיתונאים - אני חושב שזה לא לגיטימי וזה לא הוגן. אני ישבתי איתו אתמול ואמרתי לו: ׳אם אני, דודי אמסלם, רוצה לצאת על נתניהו, לא משנה על מה - אני קודם כל שם את המפתחות ואז יוצא לכנסת ואומר את מה שאני רוצה. יש הגינות".

אמסלם הוסיף ותקף את ניר ברקת: "את ניר ברקת אני מכיר כבר 30 שנה. הוא מעולם לא היה ליכודניק והוא גם באמת לא מצטיין בחשיבה עמוקה ונכונה. לכן אני לא מתייחס לדברים שלו ואני מקווה שבפעם הבאה הוא לא יהיה בתוך הליכוד".

לגבי האולטימטום של השרים גנץ ואיזנקוט: "אני חושב שמי שרוצה ללכת, שילך. לנו יש יעדים - לחסל את החמאס, להשיב את החטופים ולהשיב את השקט בצפון. כל עוד זה לא קורה, יעדי המלחמה לא השתנו. אם הם רוצים לעזוב - אהלן וסהלן, אף אחד לא הביא אותם עם אקדחים. אם הם רוצים ללכת - שיסבירו לציבור למה".

דוד אמסלם בני גנץ ניר ברקת גדי איזנקוט יואב גלנט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד