י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
חשש שיוצא להורג

התפללו: נדחתה בקשה לקיום משפט חוזר של הצעיר היהודי באיראן

ארגון זכויות אדם איראני טוען כי בית המשפט העליון דחה בקשה לקיום משפט חוזר של הצעיר היהודי האיראני שהורשע ברצח מוסלמי. כלומר על אף הדחייה של ביצוע גזר הדין, הוא עדיין בסכנה של הוצאה להורג | המשיכו להתפלל עבור ארווין נתנאל בן ציונה.

התפללו: נדחתה בקשה לקיום משפט חוזר של הצעיר היהודי באיראן
ארווין נתנאל קהרמאני צילום: באדיבות המצלם

ארגון זכויות אדם איראני (IHRNGO) דיווח כי בית המשפט העליון של איראן דחה בקשה למשפט חוזר של ארווין נתנאל קהרמאני מהעיר קרמנשה אזרח יהודי איראני. 

הצעיר היהודי בן ה-20 נידון למוות לאחר שהרג מוסלמי בקטטה ברחוב. הצעיר נמצא בסכנת הוצאה להורג חמורה. אנא קרעו שערי שמים לשחרורו המהיר של ארווין נתנאל בן ציונה.

לפי ארגון זכויות האדם IHRNGO, ההחלטה מציבה את קהרמאני בסיכון מיידי של הוצאה להורג, ב"הליך שיפוטי פגום בפיקוח והיעדר ייצוג הוגן".

קרובי משפחתו הביעו חשש כי במהלך המשפט התעלמו ממרכיבים קריטיים בטענות ההגנה. שכללו את מאמציו לסייע לנפגע על ידי ניסיון להעבירו לבית חולים ומאמציו לאחר מכן להציל את חייו של האיש - פרטים אלו נעדרים ממסמכי בית המשפט. המשפחה מתעקשת שהוא הותקף ורק פעל מתוך הגנה עצמית, הוא הגן על עצמו מהאיש שתקף אותו בסכין. 

כזכור כפי שדיווחנו הצעיר היהודי המוחזק בכלא דיזלבאד בקרמנשה, נעצר לפני שנתיים בגין הריגתו של אמיר שוקרי, גבר איראני בן 40 שניסה לרצוח את הצעיר היהודי בן ה-20, הצעיר נלחם והרג אותו מתוך הגנה עצמית. הוא היה אמור להיות מוצא להורג בתחילת השבוע, אך הוצאתו להורג נדחתה בהחלטה של ​​הרגע האחרון לאחר לחץ של פוליטיקאים ועסקנים מארה"ב.

 

 

איראן הוצאה להורג ארווין נתנאל קהרמאני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד