י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
התחקיר והתיעוד

עמית סגל תוקף את רביב דרוקר: "סגר איתי חשבון ישן"

הפרשן הפוליטי של 12, מגיב לתחקיר של דרוקר נגד מירי רגב שבו בחר לשרבב את שמו שלא בטובתו

עמית סגל תוקף את רביב דרוקר: "סגר איתי חשבון ישן"
רביב דרוקר / עמית סגל צילום: יונתן זינדל / חיים גולדברג, פלאש 90

תוך כדי התחקיר שפרסם בתוכנית 'המקור' ב'ערוץ 13', על התנהלות שרת התחבורה מירי רגב, הזכיר העיתונאי רביב דרוקר, בין היתראת התקרית שהתרחשה בחודש אלול תשפ"ג, כאשר זו התעמתה עם מאבטחיו של שר הביטחון יואב גלנט, כאשר האירוע הסתיים בדריסתו של מאבטח שב"כ.

בתחקיר ששודר ביום חמישי טען דרוקר כי לשכת השרה רגב העבירה את הסרטון של האירוע ממצלמת רכבה לכתב הפוליטי של 'חדשות 12' עמית סגל, אולם אנשיה בטעות העבירו גרסה של הסרטון שבה נשמעת רגב מורה לנהג שלה "תיסע", למרות שהמאבטח חוסם את הרכב ועלול להידרס.

רביב דרוקר, טען בתחקיר כי בהמשך הועברה לסגל גרסה ערוכה של הסרטון שבו אין את הקטע המפליל את השרה שמורה לנהגה "לדרוס" לכאורה את המאבטח כדי לצאת מהאנגר, וציין כי עמית סגל החליף בין הגרסאות כדי כביכול לרצות את השרה ואנשיה.

יומיים אחרי - רק במוצ"ש הגיב עמית סגל וכתב: "לרביב דרוקר היה סיפור גדול על מירי רגב, חבל שכמו שקורה לו לעיתים הוא לא התאפק והגזים קצת בניסיונו לסגור איתי חשבון ישן. לכן כנראה שכח לציין בתחקיר שסירבתי למחוק את הסרטון עם הסאונד ״סע סע״ על אף בקשת לשכת רגב".

סגל המשיך ועקץ: "אני כותב ״שכח״ כי אני בטוח שהוא בדק, ובטוח שאם הייתי מוחק זה היה מצוין בגדול. ייתכן גם שלגמרי בטעות ולא ממניעים זרים הוא ערבב בין שני סרטונים שונים - סרטון הדחיפה של מאבטח השב״כ את רגב מחוץ לרכב שעליו כתבתי, וסרטון ה״סע סע״ בתוך הרכב שפורסם אצלי בטלגרם, בטיקטוק וכמובן בפוש בולט בחדשות 12 ובכל התכניות".

"אני מזמין את כל מי שיש לו סרטונים מעניינים להמשיך ולשלוח לי, ואת דרוקר להשתדל עוד קצת יותר להיות הגון, מניסיון - זה תמיד משתלם בסוף גם אם זה בא על חשבון כותרת לא מדויקת", כך סגל.

עמית סגל רביב דרוקר מירי רגב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד