י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
בהערכת מצב

בן גביר לא עולה לציון: "כדי לתת דוגמה אישית"

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, בהצהרה בסיום הערכת מצב בחפ"ק המשטרתי במירון: "אני יכול להעלות כרגע לציון להתפלל, ואני מאוד רוצה להתפלל אצל ר' שמעון, אבל אני לא אעשה זאת. כדי לתת דוגמא אישית. פיקוח נפש דוחה הכל"

בן גביר לא עולה לציון: "כדי לתת דוגמה אישית"
מתוך הסרטון צילום: בן גביר בהערכת מצב

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר קיים לפנות בוקר (ראשון) הערכת מצב בחפ"ק המשטרתי במירון. 

בסיום הערכת המצב אמר: "השעה עכשיו 5:20 לפנות בוקר. סיימנו כאן כעת הערכת מצב בחפ"ק יחד עם הממ"ז ניצב שוקי תחאוכה, כל קציני המחוז, מכבי האש, השר למסורת מאיר פרוש והפרויקטור יוסי דייטש. 

בן גביר בהערכת מצב צילום: באדיבות המצלם

צריך להבין, הצבא אמר חד משמעית הכניסה למירון מסוכנת. אני כשר יכול להעלות כרגע לציון להתפלל, אבל אני לא אעשה זאת. כדי לתת דוגמא אישית, אני מאוד רוצה להתפלל אצל ר' שמעון, אבל מצד שני רבותינו לימודונו שפיקוח נפש זה דבר מאוד מאוד חשוב.

ולכן המשטרה כאן אוכפת את החוק, ביקשתי מהמשטרה לעשות זאת ברגישות, אין לי ספק שכל מי שבא להתפלל עושה זאת מאהבת ישראל. אבל מצד שני אני מבקש מהציבור, אם יש החלטת של הצבא לא להגיע, אז לא מגיעים. לא מסכנים את הנפשות". 

בן גביר הוסיף: "בעז"ה אני מקווה ומתפלל יחד עם כל עם ישראל לימים טובים יותר ובשנה הבאה נחגוג כאן הילולה עם מאות אלפים, יחד עם החטופים והחטופות שלנו. עם ניצחון שלנו בעזה. ועם ניצחון שלנו על חיזבאללה".

איתמר בן גביר ל"ג בעומר מירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד