י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
זה פשוט לא נגמר

הסיפור על הנהג שנסע ברכב בלי דאשבורד

שוטרים עצרו רכב שלא היה לו לוח מחוונים עם שעוני מהירות, כפתורי מזגן וכריות אוויר. במקום היה רק חוטים. כשהשוטר נגע בהגה, שהיה בערך הדבר היחיד שעוד נשאר מחובר לרכב, ההגה התפרק

הסיפור על הנהג שנסע ברכב בלי דאשבורד
טנדר כבד עם נגרר כבד צילום: דוברות המשטרה

בוקר אור לטיפשים שבכבישים. בשבוע שעבר היה לנו מגוון כל כך יפה, ממש מבחר של כל עבירה אפשרית, עבריין לכל דורש. אז הנה כמה מהסיפורים שקרו בשבוע שעבר.

נתחיל בתושב עראבה בן 62 שיצא מהבית עם הטנדר שלו והחליט להעמיס אותו בחריגת משקל של 56.8% מעל המותר. איך? עם נגרר. אנחנו רציניים, זה אומר שיש לנו סיכוי לא רע שאם הוא יבוא מאחוריכם בכביש ויצטרך לתת ברקס והטנדר הכבד שלו שלו לא יסכים לציית לו והשאר יהיה היסטוריה. הנהג נחקר וזומן לשיפוט מהיר. פסילת הרישיון שלו נקבעה ל 30 ימים והרכב שלו עם הנגרר הושבתו.

ומה עם איזה פסול נהיגה טוב? אל תדאגו חס ושלום, יש לנו גם כזה. הוא גר בכפר קאסם והוא בין 42. השוטרים תפסו אותו בשבוע שעבר בפעילות שגרתית, הנהג נחקר ושוחרר בתנאים מגבילים וכתב אישום יוגש נגדו. הרכב שלו הושבת ל- 60 ימים.

לא נשכח את תושב אבו גוש בן 38 שגם נתפס בפסילת בית משפט. כתב אישום הוגש בהליך מהיר והנהג נשלח למעצר בית. אבל עיזבו אתכם מפסולי נהיגה וחורגי משקל, הכוכב הגדול של השבוע שעבר היה הנהג חסר הדאשבורד.

בשבוע שעבר שוטרי משטרת התנועה נסעו על האופנועים בכביש 4 ולפתע הם קלטו מכונית יונדאי שחורה שתא הנוסעים שלה נראה מוזר מאוד. במקום שיהיה בה לוח מחוונים יפה עם שעוני מהירות, כפתורי מזגן וכריות אוויר היה שם שום דבר. כלום, רק חוטים. מה מתברר? הנהג של הרכב הזה פשוט נהג על רכב שאחד החלקים הכי חשובים בו חסר.

לפי המשטרה ברכב הזה לא היו כריות אוויר, לא היה שעון מהירות וגם אי אפשר היה לאותת. והחלק הכי חזק? כשהשוטר נגע בהגה, שהיה בערך הדבר היחיד שעוד נשאר מחובר לרכב, ההגה התפרק. הרכב הושבת ונגרר. נהג הרכב תושב תל אביב זומן לדין, למרות שניכר שאין דין ואין דיין.

 

לוח שעונים משטרת ישראל כפר קאסם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד