י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
ההילולא המרכזית

רבבות עולים לירושלים להרגיש אווירת ל"ג בעומר של מירון

באור הרשב"י יערכו היום - ל"ג בעומר את הילולת הרשב"י המרכזית בירושלים במעמד הראש"ל הרב הראשי הגאון רבי יצחק יוסף והגאון רבי ראובן אלבז

רבבות עולים לירושלים להרגיש אווירת ל"ג בעומר של מירון
הראשל"צ צילום: פלאש 90

המקום היחיד בו תוכלו גם השנה לחוות ולהרגיש את אווירת השמחה של ל"ג בעומר במירון

ינעימו גדולי בעלי המנגנים ואמני הרגש: יואלי דיקמן, חיים ישראל, זאנוויל ויינברגר, בנצי קלצקין ומקהלת "נשמה", שיבצעו שלל ניגונים חדשים גם ישנים מעניינו של יום ההילולא. המעמד ייערך באולם "ויאמר יצחק" ברחוב שמעון הצדיק 23 - כולם מוזמנים.

בשעה 15:30 אחר הצהריים ייפתחו דלתות המתחם בפני הקהל הרחב הצמא לדבר ה', ובמשך שעות ארוכות יוכלו המשתתפים להשתתף במעמד הגדול של החיבור לתורת רשב"י שסודותיה נתגלו בספר הזוהר הקודש. 

יח"ציצחק יוסףצילום: יח"צ

רגע השיא של האירוע הוא המעמד העולמי של סיום לימוד הזוהר הקדוש על ידי מרן הראש"ל-הרב הראשי הרב יצחק יוסף שליט"א. בד בבד תיערך הילולא רבתי עם שירה וזמרה לזכרו ולכבודו של התנא האלוקי רשב"י, שיום פטירתו ל"ג בעומר הפך מאז ומעולם ליום של עליה והתעוררות בכל תפוצות ישראל. במעמד יעתירו בתפילה לשובם של החטופים ולשלומם של הפצועים ולישועת ישראל.

במקביל, יוכלו ילדי ישראל הטהורים לחגוג את הגיעם לגיל שלוש במתחמי חלאקה ייעודיים שיוקמו במקום, ואילו לציבור הנשים תותקן רחבה  ומרווחת עם מסכי וידאו ענקיים. האירוע יועבר בשידור חי למוקדים רבים ברחבי הארץ. במהלך האירוע יהיה ניתן להעביר שמות לתפילה בציון הרשב"י במירון.

אור הרשב"י

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד