י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
בסיור בעוטף

השר: "מחויבים להוביל את העוטף, להיות סמל התקומה של עם ישראל"

שר הבינוי והשיכון ביישובי עוטף עזה: "משרד הבינוי והשיכון מחויב להוביל את העוטף להיות סמל התקומה של עם ישראל". לאורך הסיור השר נחשף לעדויות חדשות נוספות מזוועות אירועי השבעה באוקטובר

השר: "מחויבים להוביל את העוטף, להיות סמל התקומה של עם ישראל"
השר יצחק גולדקנופף בסיור בעוטף צילום: באדיבות המצלם

שר הבינוי והשיכון הרב יצחק גולדקנופף הגיע ביום חמישי לסיור נוסף בישובי עוטף עזה כדי לספק מענה לאתגרים בתחום הבינוי ולשם קידום מהלך של הרחבת הישובים וחיזוק הקהילות שנפגעו באירועי השביעי באוקטובר. 

בסיור לקחו חלק מנכ״ל משרד הבינוי והשיכון יהודה מורגנשטרן, מנכ״ל רמ״י ינקי קווינט, רמ״ט השר מוטי בבצ׳יק, מנהלת מינהל ענייני הכפר אסנת קמחי, מנהל אגף בכיר נכסים וחברות נתנאל לפידות, מנהלת החטיבה העסקית ברמ״י רוצי אפריאט והצוותים המקצועיים. 

השר ביקר בישובי שדות נגב יחד עם ראש המועצה תמיר עידאן בישובים בית גדי, תושיה וסעד, יחד עם ראש המועצה ויו״ר הוועד המקומיים הועלו בפני השר אתגרים נקודתיים להרחבת ופיתוח הישובים, שהצוות המקצועי סקר פתרונות אפשריים שיקודמו לטובת הרחבתם. 

בהמשך הגיע שר הבינוי והשיכון גולדקנופף לקיבוץ כרם שלום ודן עם חברי הוועד בהרחבת הקיבוץ וכן בשורת פתרונות להרחבת מרכזי התעסוקה שיחזקו ויגדילו את הקיבוץ והסביבה. 

לאורך הסיור השר נחשף לעדויות חדשות נוספות מזוועות אירועי השבעה באוקטובר. השר סייר על הגבול המפריד בין הישוב לרצועת עזה ורפיח שכל העת נשמעים שם הדי הפיצוצים בפעילות צה״ל ברצועה. 

על גבול הרצועה אמר שר הבינוי והשיכון גולדקנופף: ״בימים האחרונים עולים קולות המבקשים להכיר במדינה פלסטינית. הסרטון המזעזע שפורסם אתמול הוא תזכורת לעולם הנאור, למי הם רוצים לתת מדינה. את הטרור האכזרי צריך להשמיד ובוודאי לא להעניק לו שלטון עצמאי. אין לנו רצון לשלוט על תושבי עזה, אך גם אין לנו יכולת לחיות לצד מדינה של חיות אדם״.

את הסיור חתם שר הבינוי והשיכון בישוב יתד שעל גבול עזה ומצרים. לבקשת ראשי הישוב הודיע שר הבינוי והשיכון כי יפעל לקדם תיקון להחלטת הממשלה שירחיב את הזכאות בשטחי הישוב

שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף אמר: "ביקרתי היום ב'עוטף ישראל', במטרה לבחון דרכים להרחבה ופיתוח של היישובים במקום. הרחבה וחיזוק של ההתיישבות היהודית בכל רחבי ארץ ישראל היא התשובה המוחצת לטרור הפלסטיני. משרד הבינוי והשיכון מגויס באופן מלא לכך שיישובי העוטף עוד יהיו בעז"ה סמל התקומה של עם ישראל, מתוך שגשוג, פריחה וביטחון אמיתי".

יצחק גולדקנופף עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד