י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
"לא מקרי"

לפיד רומז שלשכת נתניהו מעורבת בסרטון ההמרדה

ראש האופוזיציה לפיד רמז כי לשכת נתניהו מעורבת בסרטון ההמרדה שפורסם: "זה לא סרטון מקרי אם הבן של נתניהו וינון מגל מפרסמים אותו". לשכת רה"מ: "יאיר לפיד צריך לגנות סרבנות מכל צד"

לפיד רומז שלשכת נתניהו מעורבת בסרטון ההמרדה
יאיר לפיד נואם בישיבת סיעה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ראש האופוזיציה יאיר לפיד רמז בריאיון הבוקר ל"ווינט" כי ייתכן שיש קשר בין סרטון ההמרדה שפורסם בשבת לבין לשכת נתניהו: "יש מצבים שבהם האופוזיציה קראה לאנרכיה, הפעם זו הממשלה מנסה לגרום לאנרכיה. הרי זה לא סרטון מקרי אם הבן של נתניהו וינון מגל מפרסמים אותו". 

לפיד טען: "זו לשכת ראש הממשלה, הרי הם תמיד מתואמים. אם רה"מ עוזר להפיץ מסרים נגד שר הביטחון שלו והרמטכ"ל - זו קריאה לאנרכיה... זה אנשים שלא אכפת להם כלום. רק הישרדות פוליטית".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה לדברים: "במקום להפיץ עוד פייק ניוז על ראש הממשלה, יאיר לפיד צריך לגנות סרבנות מכל צד כפי שעושה ראש הממשלה באופן עקבי".

בסרטון וידאו שהופץ אתמול על ידי גורמי ימין, אותו שיתף גם בנו של ראש הממשלה יאיר נתניהו, נראה אדם לבוש במדים, בעודו טוען שהוא מילואמניק ובו הוא פנה לראש הממשלה בנימין נתניהו והצהיר על כוונתו לבצע מרד. "חיילי המילואים מאחוריך ואנחנו רוצים לנצח", אמר החייל בסרטון.

המשטרה הצבאית (מצ"ח) איתרה הלילה (ראשון) את החשוד בסרטון ההמרדה נגד גלנט והלוי. בצה"ל מדגישים שהחקירה נמשכת ומנסים לברר אם אכן מדובר באותו חייל.

סרטון ההמרדה יאיר לפיד לשכת ראש הממשלה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד