י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
יוצא מגדרו

בעקבות סיפור המיסיון: הגאון "הינוקא" יוצא מגדרו

שלושת הילדים הוברחו לאיטליה ונאלצים ללמוד בבית ספר קתולי • הגאון הרב שלמה יהודה בארי - הינוקא שליט"א, יוצא מגדרו: "התורמים יזכו לטובה לברכה להצלחה לחיים טובים לישועות לניסים ונפלאות לכל טוב ומכל טוב השפעות טובות"

בעקבות סיפור המיסיון: הגאון "הינוקא" יוצא מגדרו
הגאון הינוקא צילום: קופת העיר

מקרה חמור ומזעזע של שלושה ילדים יהודיים שנלקחו מתלמוד התורה בו למדו בארץ הקודש, והוברחו לאיטליה שם הוכנסו ללמוד בבית ספר קתולי המלמד אותם את יסודות הנצרות רחמנא ליצלן. 

לאור חומרת המצב, חרג ממנהגו הגאון הינוקא (הרב שלמה יהודה בארי שליט"א), ולראשונה בהיסטוריה בירך מול המצלמות ברכה ארוכה וממושכת לתורמי 'קופת העיר', כשבמשך דקות ארוכות הוא שפע עוד ועוד ברכות מאוצרו הטוב, אותן הרעיף על ראשי העוזרים והמסייעים לקופת העיר בכלל, ולמקרה ספציפי זה בפרט. 

נענים לקריאתו של הינוקא ומצילים שלושה ילדים יהודיים>>>

הגאון הינוקא יוצא מגדרו צילום: קופת העיר


"מעלת הצדקה בירושלמי פאה פ"א ה"א כל העולם כולו כמה שמרבים בצדקה וחסד זה לעילא ולעילא, כל העולם עומד על זה", אומר הינוקא אל מול המצלמות. 

"יהי רצון שהקב"ה יברך את כל העוזרים והמסייעים בכל הענינים כולם לתועלת לטובה לברכה להצלחה לחיים טובים לישועות לניסים ונפלאות לכל טוב ומכל טוב השפעות טובות בטוב ובנעימים בנראה ובנגלה מתוך שמחה וטוב לבב".

"כולם יזכו לברכה בעז"ה", מוסיף הינוקא ומברך, "אני מברך את כל העוזרים והמסייעים.
"הקב"ה יברך את כל העוזרים לקופת העיר ואת כל העוזרים והמסייעים לכם בטוב ובנראה ובנגלה מתוך שמחה וטוב לבב בהצלחה רבה חיים טובים ישועות ניסים ונפלאות ותמשיכו לעשות חסד וכל טוב ומכל טוב בטוב בנראה ובנגלה מתוך שמחה וטוב לבב לישועות וניסים ונפלאות בעז"ה".

עוד הוסיף הינוקא להשפיע מברכות קדשו: "הקב"ה יברך את כל העוזרים והמסייעים לסייעתא דשמיא לרפואה שלימה, לחיים טובים לישועות לניסים ונפלאות שמירה והגנה וכל טוב ומכל טוב ושיהא שם שמים מתאהב על ידכם, ואמרתם כה לחי ואתה שלום וביתך שלום וכל אשר לך שלום. אורך ימים בימינה משמאלה עושר וכבוד.

הרחיבי מקום אהלך ויריעות משכנותייך. ואמרתם כה לחי ואתה שלום וביתך שלום וכל אשר לך שלום". 
לבקשת הרבנים כל אחד ואחד יתן סך 280 ₪, להצלת הילדים.

 זה הזמן להירתם למען ילדים יהודים שמנסים להוציאם מכלל ישראל רח"ל, ולזכות לברכתו של הגאון הינוקא שליט"א - "הרחיב מקום אהלך ויריעות משכנותייך".

נענים לקריאתו של הינוקא ומצילים שלושה ילדים יהודיים>>>
 

הינוקא קופת העיר מסיון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד