י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
"אנחנו מיואשים"

הממונה על סוגיית החטופים מטעם צה"ל: "עם הרכב הממשלה לא תהיה עסקה"

דברים חריפים שאמר בשיחה סגורה בשבוע שעבר הממונה על המו"מ להשבת החטופים. "אנחנו מיואשים, עם הרכב הממשלה הזה לא תהיה עסקה", אמר

הממונה על סוגיית החטופים מטעם צה"ל: "עם הרכב הממשלה לא תהיה עסקה"
ניצן אלון צילום: Miriam Alster/FLASH90

המגעים לעסקת חטופים נמשכים, והערב (ראשון) יתכנס קבינט המלחמה לדיון על המשא ומתן לאור ההצעה החדשה שהעביר ראש המוסד למתווכות. אולם, על פי דיווח בחדשות 12, דברים חריפים שאמר הממונה על סוגיית החטופים מטעם צה"ל, האלוף במילואים ניצן אלון.

בשיחה סגורה שקיים בשבוע שעבר הממונה על המו"מ להשבת החטופים עם קציני הקשר של משפחות החטופים, אמר האלוף במיל' אלון: "אנחנו מיואשים, עם הרכב הממשלה הזה לא תהיה עסקה. העסקה שאני דוחף אליה תכלול החזרה של כל החטופים בהדרגה, וחמאס עיקש שהיא תכלול את סיום הלחימה. אמרתי לראש הממשלה שאפשר יהיה לחזור ללחימה בכל רגע נתון".

תגובת דובר צה"ל: "האלוף במיל ניצן אלון פועל בהנחיית הדרג המדיני להשבת החטופים. הדברים שנאמרו הוצאו מהקשרם".

מלשכת ראש הממשלה נמסר בתגובה: "בעוד ראש הממשלה נתניהו נתן פעם אחר פעם לצוות המו״מ מנדט נרחב לשחרור חטופינו, סינוואר ממשיך לדרוש את סיום המלחמה, נסיגת צה״ל מרצועת עזה והשארת חמאס על כנו, כדי שיוכל לבצע את זוועות ה-7 באוקטובר שוב ושוב. ראש הממשלה נתניהו מתנגד לכך בתוקף. התדרוכים מתוך צוות המו״מ רק מקשיחים את עמדת חמאס, פוגעים במשפחות ומרחיקים את שחרור חטופינו".

ניצן אלון ראש הממשלה נתניהו מלחמת חרבות ברזל יחיא סינוואר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד