כ"א תמוז התשפ"ד
27.07.2024
בעקבות התחקיר

חקירה פלילית תיפתח נגד מירי רגב ועוזרה

במשטרה הוחלט על חקירה פלילית נגד השרה מירי רגב בעקבות התחקיר ב"חדשות 13" שחשף את שיטת העבודה שלה. במקביל תיפתח חקירה נגד עוזרה לשעבר יהונתן יוסף בחשד לגניבת מסמכים

חקירה פלילית תיפתח נגד מירי רגב ועוזרה
להב 433 צילום: משה שי, פלאש 90

במשטרה הוחלט לפתוח בחקירה פלילית נגד השרה מירי רגב לאחר שבתחקיר תוכנית "המקור" ב"חדשות 13" נחשפה מפת האינטרסים הפוליטיים שלה שעומדת לכאורה מאחורי התיעדופים וקבלת ההחלטות שלה כלפי הרשויות השונות - כך דווח ב"כאן 11". 

במקביל, תיפתח אף חקירה נגד עוזרה לשעבר יהונתן יוסף, מדליף המידע לתוכנית הטלוויזיה, בחשד לגניבת מסמכים מהמשרד. 

בתוך כך, חה"כ משה סעדה מהליכוד נשאל בעקבות התחקיר בריאיון ל"חדשות 12" אצל מי נבחרי הציבור עובדים. חה"כ סעדה השיב: "אין שאלה בכלל ששירות המדינה צריך להיות שוויוני, איכותי, כמי שבא מהמערכות האלה, אין שאלה בכלל. חסר מניעים פוליטיים לחלוטין, זה ברור ופשוט".

"ברגע שזה סוטה מהמסלול ברור שצריך לחקור", המשיך חה"כ סעדה. "אני לא מכיר את האירוע הזה, גם למדתי להכיר שהתקשורת הרבה פעמים מראה זווית צרה. מה שצריך לעשות זה לבדוק את זה. כל מערכת שמתחילה להתעסק בפוליטיקה ועובדת עם אינטרסים פוליטיים כמו שקרה לי בפרקליטות למשל, כשהמערכת סוטה מהמסלול היא מאבדת את המצפן הערכי שלה וצריך לחקור את זה. לצערי כשזה קרה בפרקליטות אף אחד לא חקר".

בנוגע לטיב שיטת הפריימריז הנהוגה בליכוד אמר: "בדמוקרטיה יש מורכבות אבל האופציה האחרת היא ועדה מסדרת. בכל דבר טוב יש דבר רע, בכל דשא יש עשבים שוטים ואותם צריך לנכש".

מירי רגב חקירה פלילית חדשות 13 רביב דרוקר יונתן יוסף

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד