י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
וכך הגיב טיבי

השר אליהו: "לחלק את עזה לחלקים, לבנות שם מחנות גדולים"

שר המורשת טען כי יש לחלק את עזה לחלקים: "הייתי מציע לצבא לבנות מחנות גדולים ולחלק אוכל לאזרחים" | על 'סרטון ההמרדה': "יכול להבין את התחושות של הלוחם. מי שאשם אלו המפגינים האנרכיסטים" | טיבי: "תודיע ישר להאג, למה בטוויטר?"

השר אליהו: "לחלק את עזה לחלקים, לבנות שם מחנות גדולים"
השר עמיחי אליהו צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

שר המורשת עמיחי אליהו מתח היום (ראשון) ביקורת על התנהלות המלחמה בעזה. "אנחנו צריכים לשדר לעולם שאנחנו משוגעים ורוצים לראות את חמאס כורע ברך, ומתחנן שנפסיק את המלחמה", אמר השר אליהו בראיון לאבי גדלוביץ' במהדורה המרכזית של 'קול ברמה'. "זה לא המצב היום", טען השר.

לדברי השר אליהו: "אני הייתי רוצה לחלק את עזה לחלקים. הייתי מציע לצבא לבנות שם מחנות גדולים ולחלק אוכל לאזרחים. אנחנו ננהל את הרצועה לגמרי".

השר אליהו התייחס גם ל'סרטון ההמרדה' ואמר: "יכול להבין את התחושות של אותו לוחם, אני במקומו הייתי הולך למפקד שלי ואומר את אשר על ליבי. מי שאשם בסרטון הזה זה אלו אותם מפגינים אנרכיסטים שאף אחד לא אמר להם כלום. האלופים ששתקו אשמים בדבר הזה. יש פה איפה ואיפה. זה לא יאמן ששמענו דיברים כאלה מהשמאל ולא עשינו שום דבר, וכשמגיע מישהו מהימין חוקרים אותו".

ח"כ אחמד טיבי הגיב לדבריו של השר אליהו: "השר עמיחי אליהו אחרי שהציע להשתמש בנשק אטומי על עזה , מציע היום ליצור מחנות שירכזו בהם תושבי עזה. איך מכנים מחנות כאלה בגרמנית? תודיע ישר להאג למה בטוויטר?".

עמיחי אליהו עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד