י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
חדר הנהגים הושחת

הקיצונים שמתנכלים לנהגים המוסלמים: כך זה נראה

חבלה ופיזור פסולת בחדר נהגי האוטובוסים בגבעת זאב | השחתת שטיח התפילה של הנהגים המוסלמים | משטרת גבעת זאב סגרה זמנית את חדר הנהגים

הקיצונים שמתנכלים לנהגים המוסלמים: כך זה נראה
השחתת לדר הנהגים צילום: כח לעובדים

חדר הנהגים בגבעת זאב הושבת בערב ל"ג בעומר. בחדר המשמש את נהגי חברת אלקטרה אפיקים הושלך לכלוך, נסתמו השירותים והכיורים, ושטיח התפילה של הנהגים המוסלמים הושחת. משטרת גבעת זאב סגרה זמנית את חדר הנהגים, במסגרת חקירת המקרה. בכח לעובדים מציינים כי לפני כחודשיים, במהלך חודש הרמאדן בוצעה חבלה דומה, בהיקף מצומצם יותר. 

ח' נהג וחבר וחבר איגוד התחבורה בכוח לעובדים סיפר: אנחנו מרגישים מאוימים. אין לנו כבר פינה בטוחה להתרענן להתפנות או לחילופין להתפלל אחרי הקו. מספיקים כמה קיצוניים שלא רוצים כאן נהגים מוסלמים בכדי להבריח מכאן את הנהגים, שמרביתם מוסלמים. ואז מה? מי יסכים לעבוד בתנאים האלה?"

איתי כהן ראש ענף התחבורה בכוח לעובדים אמר: "אנו מברכים על ההגעה המהירה של המשטרה למקום, ביטוי מוצלח לשיתוף הפעולה שלנו עם רכז הביטחון ביישוב ועם משטרת ירושלים, אך הנהגים רוצים תוצאות ובצדק. התוקפים הללו בודקים גבולות. הם כבר הגיעו לחדר ההתרעננות ותקפו נהגים וזהו רק שאלה של זמן עד לפגיעה בנפש. לצערנו לצמרת משרד התחבורה לא בוער לדאוג לאבטחת עובדי התח"צ כבר עכשיו. את הכסף שעשוי להציל חיים בחרו לדחות לינואר 2025. לא רואים פעולות מצד המשרד לביטחון ולמען עובדי התח"צ. אם לא ישנו את המדיניות, נדאג שתשתנה.

 

נהגים מוסלמים אלימות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד