י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
"תחושות מעורבות"

הח”כית על חיסול רוצח בעלה: "עוד שלב בסגירת המעגל שלי"

חה"כ לימור סון הר מלך התייחסה לחיסול המחבל שרצח את בעלה לפני 20 שנה. "היום הוא עוד שלב בסגירת המעגל שלי ובסגירת המעגל של עם ישראל באויביו", אמרה

הח”כית על חיסול רוצח בעלה: "עוד שלב בסגירת המעגל שלי"
תקיפה בעזה צילום: עטיה מוחמד, פלאש 90

חברת הכנסת לימור סון הר מלך התייחסה הבוקר (שני) לחיסולו של רוצח בעלה, המחבל חאלד נג׳אר שולי לפני 20 שנה.

"צה״ל חיסל הלילה ברפיח את חאלד נג׳אר ראש חוליית סילוואד שרצחה את בעלי שולי הר מלך הי״ד, שני חיילים, שני בחורים ואמא לשמונה ילדים".

"בבית הדין הצבאי", שחזרה הר מלך, "קיבלו חברי החוליה שבעה מאסרי עולם. אני זוכרת את חאלד נג׳אר המחבל המתועב, לאחר שנגזרו עליו 7 מאסרי עולם. הוא אמר בבוז: ״אתם אומה חלשה! אנחנו אומה חזקה, יש לנו סבלנות, אנחנו נחטוף חיילים עד שאחרון האסירים שלנו ישוחרר. שבעה מאסרי עולם? אני לא מחשיב את המספרים האלה. אני הולך להשתחרר״.

כמה שנים לאחר מכן הוא אכן שוחרר בעסקת שליט ואיתו כל החוליה. לאחר מכן הוא חזר כמובן לטרור והיה שותף לחוליה שרצחה את מלאכי רוזנפלד הי"ד".
 
לדבריה, "אז התחושות מעורבות. מצד אחד הקלה גדולה על כך שהוא חוסל ולא יוכל יותר לפקד על רצח יהודים, אך מצד שני ההבנה שאנחנו מוכרחים ללמוד את השיעור הכואב, כי את הנעשה אין להשיב ושחרורו בעסקת שליט אפשר לו לחזור ולרצוח יהודים נוספים. ההשלכות היו חד משמעיות וברורות, ולוחמנו נאלצו לרדוף את אותם מחבלים, שוב, במרחק של 20 שנה.

היום הוא עוד שלב בסגירת המעגל שלי ובסגירת המעגל של עם ישראל באויביו. אני מודה לכוחות הביטחון ולכל מי שהיה מעורב בחיסול המחבל הנתעב", כך הר מלך.

לימור סון הר מלך חמאס עזה רפיח

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד