י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
טורבו דיזל

עם שבעה מקומות: רכב חדש ועממי הגיע לישראל

הדור המחודש של פיאט דובלו: בפיאט עדכנו את העיצוב של החזית לטובת עיצוב יותר מודרני ומבפנים הרשימה כוללת בין היתר שדרוג לגלגל ההגה כך שניתן לשלוט במערכות השונות יותר בקלות

עם שבעה מקומות: רכב חדש ועממי הגיע לישראל
פיאט דובלו החדשה - פתרון 7 מושבים בפחות מ-200 אלף שקלים צילום: פיאט

מעטים הם הדגמים החדשים שמגיעים כיום לישראל שניתן להסיע בהם שבעה נוסעים ברכב חדש וגם לקבל עודף מ-200 אלף שקלים. אבל פלח השוק של הרכבים המסחריים מציב בפני לקוחות בישראל הרבה אפשרויות למי שיודע למצוא את הדיל המתאים: סמלת לעסקים, יבואנית פיאט משיקה בישראל את הדור המחודש של פיאט דובלו.

הדובלו משווק בישראל זה שנים רבות בשלל גרסאות והגרסה החדשה היא כזו שעברה עדכון מקיף, גם מבחוץ וגם מבפנים. מבחוץ, בפיאט עדכנו את העיצוב של החזית לטובת עיצוב יותר מודרני ומבפנים הרשימה כוללת בין היתר שדרוג לגלגל ההגה כך שניתן לשלוט במערכות השונות יותר בקלות, בורר ההילוכים השתנה וגם מסך המולטימדיה שודרג, כדי לייצר חוויית נסיעה יותר ידידותית לנהג.

פיאטפיאט דובלו החדשה - פתרון 7 מושבים בפחות מ-200 אלף שקליםצילום: פיאט

בנוסף, הדובלו מצויד במערכות בטיחות אקטיביות כולל מערכת זיהוי תמרורים, התראה ותיקון סטיה מנתיב ובלימה אוטונומית כולל זיהוי הולכי רגל ורוכבי אופניים.

המנוע של פיאט דובלו הוא טורבו דיזל בנפח 1.5 ליטרים אשר מפיק 130 כוחות סוס והתיבה אוטומטית בעלת 8 מהירויות. בשנה הבאה תצטרף גם גרסה חשמלית. לעת עתה, ההיצע כולל את גרסת "קומבי" שאורכה הוא 4.4 מטרים. בגרסה זו יש חמישה מקומות ישיבה ושתי דלתות הזזה בצידי הרכב. המחיר כולל מע"מ הוא 178,900 שקלים.

מעל גרסת קומבי מוצעת גרסת קומבי הארוכה, גם עם שתי דלתות הזזה. בגרסה זו יש 7 מקומות ישיבה בשלוש שורות ואורכה הוא 4.75 מטרים. הגרסה הזו עולה 192,900 שקלים. ובנוסף יש גם גרסת מטען שמחירה הוא 184,990 שקלים.

 

פיאט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד