י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
"יובילו לשינוי"

המועמד ליו"ר מפלגת העבודה: "איזנקוט יהיה מועמד לראשות הממשלה"

אבי שקד המועמד ליו"ר מפלגת העבודה: "השר גדי אייזנקוט יהיה מועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה". על פי גורמים בלשכת שקד, שילוב של אבי שקד כאיש עסקים, כמנהיג אזרחי-חברתי- כלכלי יחד עם אייזנקוט כמנהיג ביטחוני יובילו לשינוי המיוחל אותו מדינת ישראל צריכה

המועמד ליו"ר מפלגת העבודה: "איזנקוט יהיה מועמד לראשות הממשלה"
גדי אייזנקוט צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

איש העסקים אבי שקד המועמד לתפקיד יו"ר מפלגת העבודה הודיע הבוקר (שני) כי במידה ויזכה בבחירות המקדימות לראשות מפלגת העבודה מחר בבחירות המקדימות הוא מתכוון להציב את השר וחבר קבינט המלחמה גדי אייזנקוט למועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה.

שקד אישר כי בימים האחרונים שוחחו גורמים בסביבתו עם גורמים בלשכת השר אייזנקוט ודנו בנושא.

על פי גורמים בלשכת שקד, שילוב של אבי שקד כאיש עסקים, כמנהיג אזרחי-חברתי- כלכלי יחד עם אייזנקוט כמנהיג ביטחוני יובילו לשינוי המיוחל אותו מדינת ישראל צריכה. 

אבי שקד המועמד ליו"ר מפלגת העבודה: "מתפקדי מפלגת העבודה רוצים אנשים שמאמינים בסוציאליזם בלכידות חברתית ובביטחון. אמרתי מאז ומתמיד, שאני לא האישיו אלא המפלגה עצמה וככזו ראוי שמועמדה לראשות הממשלה יהיה השר גדי אייזנקוט שהיה רמטכ"ל מהטובים שהיו בצה"ל. כדי לסלק את נתניהו מהשלטון צריך לייצר חיבורים ואין מתאים מהשר אייזנקוט לבוא ולהיות חלק מהנבחרת המצוינת שנקים. הדרך לסילוק שלטון הימין עובר בחיבורים מעין אלה. גדי אייזנקוט יהיה מועמד מפלגת העבודה לראשות הממשלה וינווט את הספינה הבטחונית של מדינת ישראל. אין ראוי וצנוע ממנו".

אבי שקד מפלגת העבודה גדי איזנקוט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד