כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

מסתמן: מרזל וזועבי יוכלו להתמודד לכנסת

ב'יחד' מברכים על החלטתו המסתמנת של היועץ המשפטי, אך עדיין דורשים: "לא לטייח את הבגידה של זועבי"

מרזל. צלם:פלאש 90
מרזל. צלם:פלאש 90

יומיים לפני הדיון המכריע בוועדת הבחירות המרכזית בשאלה האם לפסול מהתמודדות לכנסת את ח"כ חנין זועבי ואת פעיל הימין ברוך מרזל, מסתמן כי היועץ המשפטי לממשלה יהודה ויינשטין קיבל החלטה שלא לפסול את השניים מריצה לכנסת ה-20 - כך לפי הפרסום בחדשות 2 Online.

במפלגת יחד מיהרו להגיב לפרסום: "מפלגת 'יחד' מברכת על המגמה המסתמנת בלשכת היועמ״ש שלא לפסול את ברוך מרזל, שליח ציבור ואוהב ישראל, ומסתייגת מהרצון לטייח את מעשי הבגידה של ח״כ זועבי וחברי הרשימה הערבית המאוחדת והכוונה שלא לפוסלם. זועבי לא הסתפקה באמירות מזעזעות התומכות בחוטפי ורוצחי נערים אלא עלתה על ספינת הטרור מרמרה שסיכנה את חיילי צה״ל. נעמוד על דרישתנו להוציא את אוייבי ישראל מהכנסת".

מוקדם יותר היום פרסם יו״ר ״ישראל ביתנו״, שר החוץ אביגדור ליברמן, בעמוד הפייסבוק שלו תגובה לפרסומים על כך שרשימת המחנה הציוני תוריד את תמיכתה בפסילת ח"כ זועבי.

"זה לא מספיק לקרוא לעצמך 'המחנה הציוני' - ציוני אמיתי לא נכנע לאיומים של הערבים. הכניעה לאיומים מהמגזר הערבי, שהביאה את ראשי 'המחנה הציוני' לחזור בהם מהתמיכה בפסילתה של חנין זועבי מלהתמודד לכנסת, היא המשך ההידרדרות המסוכנת שבה נכנעים גופים ומוסדות ציבוריים לטרור הערבי.

"כפי שאסור להסכים לכך שהציבור הישראלי לא יוכל לקנות באופן חופשי את מגזין צרפתי בגלל פרסום קריקטורה של מוחמד, כך אסור להרצוג ולבני להסכים להתקפלות הזו של מפלגתם. כל כניעה כזו רק מביאה את הכניעה הבאה ומי שמסכים לכך מאפשר לכרסם ולסכן את היותה של ישראל מדינה יהודית. אני קורא להם להתעשת ולעמוד מאחרי הודעתם שלהם מלפני כמה ימים ש״זועבי חצתה את כל הקווים האדומים של הסבלנות והדמוקרטיה״ ולדאוג שזועבי לא תוכל להתמודד לכנסת כי גם הם יודעים שמקומה של חנין בג׳נין".
בחירות 2015 חנין ג'נין מרזל פסילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד