י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024
"עברנו את הגבולות"

הח"כ בוועדה על האלימות במירון: "לאנשים חרדים אין זכויות אדם"

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ הרב ישראל אייכלר בפתח דיון בוועדה: "האלימות האכזרית במירון מוכיחה שאנשים חרדים אין להם זכויות אדם. עברנו את כל הגבולות"

הח"כ בוועדה על האלימות במירון: "לאנשים חרדים אין זכויות אדם"
חה"כ ישראל אייכלר בוועדה צילום: מתוך הסרטון

יו"ר ועדת העבודה והרווחה ח"כ הרב ישראל אייכלר התייחס בצהריים (שני) בפתח הדיון בוועדה לאלימות המשטרתית אמש במירון ואמר: "התמונות הקשות של האלימות האכזרית במירון מוכיחות שאין זכויות אדם בישראל. אולי יש אנשים שיש להם זכויות, אבל לחרדים אין".

חה"כ ישראל אייכלר בוועדת הרווחה צילום: באדיבות המצלם

לדבריו, "המפקדים והשוטרים שאחראים על האלימות הזאת חייבים להיות מושעים לאלתר. לא כך מתמודדים עם אנשים שמגיעים להתפלל, בהם נשים וקשישים, גם אם עלו למירון שלא כחוק.

שוטר שפצע יהודי מבוגר אסור לו להישאר במשטרה. שוטרים חייבים לדעת שאסור לנצל את הכוח השלטוני כדי לפגוע באנשים, גם כשהם צריכים לאכוף את החוק בגבולות הכח. בטוח שהם שואבים את השנאה בגלל ההסתה התקשורתית. לא פלא שאנשים שצופים כל יום במהדורות ההסתה נגד הציבור החרדי נוהגים באלימות". 

עוד אמר: "מי שרוצה דו קיום עם העולם הערבי, עם השכנים ביהודה ושומרון ובעזה צריך שיהיה קודם כל דו קיום בין יהודים ליהודים. חייבים לעצור את ההסתה נגד כל ציבור ובמיוחד הציבור החרדי שהפך לקורבן התמיד של התקשורת. עברנו את כל הגבולות".

ישראל אייכלר אלימות המשטרה מירון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד